Pomocy nie mogę nic ściąaagnąć

cholera nie znam się na tym wszystkiem! Chciałam ściągnąć słownik a tu się okazuje, że nie mogę nic śiągną. Jak klikam w link to mi się jakieś dziwne znaki pojawiają typu"

"MZ˙˙¸@Đş´ Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode. $ĺݡĽj[ˇĽj[ˇĽj[/´5[ŁĽj[ˇĽk[:Ľj[“´7[°Ľj[őźZ[«Ľj[fşl[ Ľj[RichˇĽj[PELu—°Aŕ \Â9¤=p@đ:Ľr´”

i tak na wszystkich stronach i programach! Co mam z tym zrobić?

A probowalas prawym przyciskiem i “zapisz jako”

oczywiście i nie da się pisze mi, że nie można otworzyć tego miejsca internetowego! cholera nooo

Skanowalas kompa anti virem??Masz jakis program typu Flashget

Podaj linka z którego próbujesz ściągać ów prógram.

przeciez kolega napisal ze na wszytskim :stuck_out_tongue:

Jak już to chyba koleżanka :smiley: :smiley: :smiley:

Nadal optuje za podaniem konkretnego linka lub sprecyzowanie problemu (np. wstawienie screena na forum, podanie w jaki sposób i czym pobiera programy z sieci) w celu szybszego zdiagnozowania problemu.

A no moze Sorry Kolezanko

a jaka przeglądarko, może spróbuj pod inną ? masz jakiś firewall ?

Wątpie, że na wszystkich. Cos mi sie mocno wydaje ze koleżanka mówi o plikach torent. :?

Niech może poda przykładowe linki

ej po pierwsze to sobie wypraszam tego kolege! jestem “stupiędziesięcioprocentową” kobietą !!

pobierają się :slight_smile:

jak jak piszą koledzy podaj konrety :slight_smile:

ale jakie konkrety, jak ja znam tylko te ogólne :stuck_out_tongue: ??

jaki program ściągasz !!

tego zdania nie rozumiem! explorer 6 a ściągnąć usiłuję cokolwiek, ale nic się nie da - ciągle te same znaki!

aniah sciągnij sobie programik do sciągania plików. Najlepiej WillGet i za jego pomocą ściagaj. Na linku klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz ściągnij az pomocą WillGet.

Jak będziesz chciała zmienić język programu na polski to kliknij View>>lagune i wybierz polski. :smiley:

Witam.Miałem podobny problem użyłem Ad-Aware SE Personal i było już wszystko wporządku :smiley: