Pomyłka na allegro

Witam,mam taki problem ze sprzedawcą kupiłem słuchawki do MP3 i doszły do mnie słuchawki ale inne gorsze i dużo tańsze niż te za które zapłaciłem.Pisałem do sprzedawcy a on cały czas milczy.Co mogę z nim zrobić??

zgłość to do allegro

I oczywiście wystaw negatywny komentarz.

a co oni mogą mu zrobić?

to wiem :slight_smile:

wezma ekipe, pojada pod jego adres i mu zrobia jesień sredniowiecza… :?

no weź pomyśl przez chwile…

tobie by to się przydało bardziej

głupie pytanie, głupia odpowiedz…

chyba oczywiste że jak allegro jest firma przez którą ktoś Cie oszukał to musza coś z tym zrobić…

Zgłoś to allegro…

Wystaw negatywa…

Spróbuj się skontaktować telefonicznie z tym gostkiem…

Można wiedzieć jaki ma nick :?:

niech się na razie sprawa wyjaśni do końca,może wreszcie coś koleś zrobi z tym,zadzwonie do niego jak nie będzie odpowiedzi to napisze nick.

OK

a tylko e-mail jest ? Przecież można zadzwonić, jak mówisz że sprzedawca się nie odpisuje na e-mail to może zadzwoń i wszystko się wyjaśni, przecież może nie ma aktualnie dostępu do internetu :evil:

SeBoLaS idź na policję i zgłoś oszustwo. wcześniej sprzedawcy powiedz/napisz o swoim zamiarze.

Allegro nic nie zrobi wyśle tylko odpowiedź ze nie jest stroną w tym konflikcie i że spróbuj załatwić sprawę z sprzedającym, wiem z doświadczenia! Allegro strasznie się “zeszmaciło”(przepraszam za słownictwo) leci teraz tylko na kasę a takie problemy ma gdzieś.

Co do policji to zależy jaka kwota wchodzi w grę jeśli niska to mogą powiedzieć Ci ze to niska szkodliwość czynu i koniec rozmowy.

wreszcie się do niego dodzwoniłem i powiedział że zaszła pomyłka przy pakowaniu i może mi je wymienić

Ale on zapłaci za przesyłkę ?

Ale powiedz, że to on ma pokryć koszty wysyłki w obie strony.

powiedział że odda,ale w jaki sposób??

Złączono Posta : 12.06.2007 (Wto) 19:17

no tak inaczej to nie ma bata :mrgreen:

Złączono Posta : 12.06.2007 (Wto) 21:01

jaki według was wystawić mu komentarz na allegro??

neutralny

komentarz wstawia się po zakończeniu transakcji, w twoim przypadku transakcja nie została jeszcze zakończona, nie masz tego towaru co zamawiałeś. dopiero po wymianie towaru na ten, zgodny z opisem, można uznać transakcję za zakończoną. jaki komentarz? jeśli wszystko przebiegnie jak należy to myślę, że pozytywny. Każdy może popełnić błąd, ważne jest natomiast, czy powstały błąd zostanie naprawiony.

też tak myślę,zobaczymy czy będzie oki :slight_smile: