Proba zainfekowania komputera i powolowywanie się na DP


(Galy1) #1

Czy ktoś może się wypowiedzieć czy ta strona jest związana z portalem DB

Witaj,

Otrzymujesz tego maila jako aktywny użytkownik portalu dobreprogramy.pl.

Mamy przyjemność przesłać Ci trzy bezpłatne zaproszenia do skorzystania z naszej nowej usługi, bezpośrednio niezwiązanej z dobrymiprogramami – komputerowej pomocy technicznej on-line. Wystarczy jeden telefon na infolinię, bez konieczności posiadania skomplikowanej wiedzy czy obycia z komputerami. Następnie połączymy się z Tobą przez Internet i samodzielnie rozwiążemy problem zdalnie.

Jak to dokładnie działa? Przez telefon rejestrujemy zgłoszenie, a następnie prowadzimy Cię przez proces pobrania aplikacji TeamViewer (nie wymaga ona instalacji), która umożliwia naszemu technikowi połączenie się z Tobą. Później wystarczy już tylko obserwować, jak rozwiązujemy problem na Twoim komputerze.

Chcielibyśmy zaprosić Cię do skorzystania z naszej usługi, która obecnie, dla zaproszonych użytkowników, jest całkowicie bezpłatna. Zachęcamy też do kontaktu osoby Ci bliskie, również te nieposiadające wiedzy i obycia z komputerami — swoje zaproszenia możesz wykorzystać samodzielnie lub przekazać innym. W rozmowie telefonicznej, przed skorzystaniem z usługi, nasz technik poprosi o podanie kodu zaproszenia.

Poniżej zamieszczamy adres oraz nazwę użytkownika i hasło, które pozwolą Ci wejść na stronę usługi – jest ona jeszcze niedostępna publicznie, ponieważ zamierzamy najpierw zebrać opinie od najbardziej zaufanych osób. Na stronie znajdziesz numery telefonów, a także więcej szczegółów na temat naszej oferty i zasad działania zdalnej pomocy. Usługę z Waszą pomocą chcemy cały czas udoskonalać. Prosimy więc o uwagi, spostrzeżenia, sugestie.

Nasza usługa telefoniczna w fazie zamkniętej (na zaproszenie) jest dostępna w dni robocze w godzinach 10-16 i działa już od dzisiaj. Jeden kod zaproszenia umożliwia jednorazowe skorzystanie z usługi i jest ważny do czasu publicznego jej uruchomienia na przełomie roku. Wówczas rozszerzone zostaną także dni i godziny dostepności usługi.

Adres strony: http://netfix.dobreprogramy.pl

Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i komentarze.

Pozdrawiam w imieniu redakcji,

Wojciech Kowasz

Description: C:\Dane\Desktop\dp_l_Horizontal.png

dobreprogramy - portal nie tylko o oprogramowaniu

docent@dobreprogramy.pl


(GioWDS) #2

Czyżby nowa usługa DP?


(Pawilojc) #3

http://virusscan.jotti.org/pl/scanresult/583fde20dbfb9b05ca9e78a7e5ed1e57d58eca10

Nie przyszło mi do głowy, że może to być "proba zainfekowania komputera i powolywanie się na DP", pewnie dlatego, że wszystko jest zrobione całkiem nieźle.

Podają dane, które możesz spokojnie sprawdzić, całość wygląda wiarygodnie.

Trzeba będzie dać dziadkowi, żeby przetestował.


(BOLO1990) #4

Kurde też to dostałem. Jeśli to wałek to znaczy, że ktoś wykradł maile zarejestrowanych użytkowników, ponieważ moi znajomi niezarejestrowani nie dostali takich wiadomości. Niech wypowie się ktoś kompetentny.


(Hitm3n) #5

Strona, jak i cała usługa, jest czysta. Dostała to jakaś część użytkowników portalu, jak nie wszyscy aktywni.


(xyzzyx) #6

tak jest napisane

a więc pewnie tak. A kol. docent Wojciech Kowasz chyba przedstawiania nie potrzebuje =D> . Myślę że niedługo sam wątpliwości wyjaśni.

też w tekście jest


(sla17) #7

Też to dostałem, nie wiem co to jest i czekam na potwierdzenie, jak się okaże prawdą to znajdę coś, co mi nie gra na komputerze i zobaczymy :wink:


(L337 Crew) #8

Oj panowie panowie :slight_smile:

Znajdujecie się na specjalistycznym forum i chyba nie powinniście mieć problemów z weryfikacją domeny!

Skoro działa w adresie netfix .dobreprogramy.pl to widać jest to usługa DP.


(pysiu) #9

To prawdziwa wiadomość nowej uslugi :slight_smile: nie ma się co bać kolego tylko korzystać :slight_smile:


(Kpc21) #10

Ze screenów wynika, że ta "aplikacja serwisowa" to po prostu TeamViewer. Ale nie mam jak sprawdzić.


(rogacz) #11

Niech ktoś z administracji się wypowie i to zweryfikuje.


#12

Nie jestem z administracji, ale mogę potwierdzić że to nie żadna próba zainfekowania, tylko nowa usługa w fazie testów, tak więc nie ma obawy.


(rogacz) #13

A gdzie można zgłaszać swoje uwagi i wątpliwości odnośnie tej usługi?

PS: Strona mi nie wchodzi - wymaga logowania.


(Vanshei) #14

rogacz , jak nie dostałeś zaproszenia to nie będzie działać :slight_smile:

A uwagi można zgłaszać na adres mailowy redakcji :slight_smile:


(Hitm3n) #15

Jeśli dostałeś maila, powinny tam być dane logowania. :slight_smile:


(Kpc21) #16

Ja zgłosiłem takie po prostu w odpowiedzi na mail od Docenta.


(Łukash) #17

Kpc21 , no nie wierzę ,że nie sprawdziłeś danych serwera : http://uptime.netcraft.com/up/graph?sit ... ogramy.pl/

Mnie bardziej zastanawiają dlaczego redakcja chce testować nową usługę pomocy zdalnej przy problemach z systemem na zaawansowanych userach forum dobreprogramy :smiley: ? Mnie to zabolało :wink: U mnie wsio jak w szwajcarskim zegarku :wink: A reklamować nie mam zamiaru ,bo mi nie płacą.(strzał w stopę ? autokonkurencja dla forum ? )


(sla17) #18

No u mnie też jest wszystko, a nie będę przecież wzywał i zawracał tyłka, żeby mi ktoś usunął program z Autostartu albo go odinstalował :wink:


(skrzypek) #19

A ja zaraz coś lekkiego zepsuję i przetestuje techników ^^


(Acercot) #20

Witam,

Proszę o oficjalną wypowiedź w tej sprawie przez Administrację Dobreprogramy na łamach portalu DP.

Dziś także otrzymałem maila z propozycją testowania tej nowej usługi. Wygląda mi to trochę podejrzane.

Ponadto nie jestem zbyt aktywnym użytkownikiem DP ("Otrzymujesz tego maila jako aktywny użytkownik portalu dobreprogramy.pl.")

..