Problem z instalacją dirtectx po formacie - Windows 10

Witam. Jestem tu nowy i na komputerach nie znam się jakoś bardzo mocno. Mimo to postanowiłem już nie suszyć głowy znajomemu informatykowi i sam zrobiłem format komputera. Wszystko śmiga w miarę elegancko, ale przy włączaniu programu wyskoczył mi błąd 0x000007b. Po szybkim przeglądzie Google ustaliłem, że powinienem zainstalować najnowszą wersję directx. No to do dzieła: strona microsoftu, pobrać instalkę i zainstalować, ale właśnie przy instalacji napotkałem kolejny problem: sprawdź usługi kryptograficzne i nie można zaufać plikowi cabinet (piszę z pamięci, ale mam nadzieję, że grono ekspertów będzie wiedziało o czym mowa). To wchodzę w kolejny filmik: jak włączyć usługi kryptograficzne?. Włączam je w “Usługi” Windowsa. A pliki cabinet? Tu pomocny miał okazać się post z tego forum, mianowicie: LINK DO POSTA. Polecono w nim powpisywać w cmd (“wiersz polecenia”) następujące komendy:

regsvr32 softpub.dll

regsvr32 wintrust.dll

regsvr32 initpki.dll

regsvr32 dssenh.dll

regsvr32 rsaenh.dll

regsvr32 gpkcsp.dll

regsvr32 sccbase.dll

regsvr32 slbcsp.dll

regsvr32 cryptdlg.dll

Przy drugiej komendzie (wintrust) okazało się, że wyskakuje kolejny błąd. Tym razem: "moduł wintrust.dll został załadowany, ale wywołanie funkcji DllRegisterServer nie powiodło się i został zwrócony kod błędu 0x80070005. Potem polecono skasować folder C:\Windows\System32\Catroot2, który miał, cytuję “zrekonstruować foldery w nim zawarte”. Dalej się poddałem. Nie wiem co dalej robić. Opis problemu wydaje mi się, że jest dość obszerny. Jeśli ktoś wie co robić to proszę o pomoc. Format komputera (ponowny) raczej nie wchodzi w grę. Z góry dziękuję za pomoc.

No właśnie nie “…najnowszą wersję directx” tylko wersję 9.0c - zakładając, że używasz Windowsa 10. Jeśli masz taką wersję Windowsa to DX pobierz stąd:

A co to za program z jakimś animacjami na bibliotekach DirectX 9.0 lub starszych.