Problem z instalacją Windows 7 Professional 64bit

Witam pobrałem sobie ostatnio Windows 7 Professional 64 bit Polish z DreamSpark, bo jako, że jestem studentem takowy dostałem. Wypaliłem go sobie na płytkę, bootowanie ustawiłem jak należy (tj. komputer znajduje dysk i uruchamia go), ale gdy uruchamia się instalacja pojawia się tylko tło instalacyjne i nic więcej. Instalacja nie rozpoczyna się, mogę tylko co najwyżej sobie myszką poruszać. W czym może leżeć problem?

EDIT: Zapomniałem dodać, że mam w chwili obecnej Windows XP Home Premium PL i chciałbym go całkowicie usunąć i sformatować dysk oraz zainstalować Windows 7 Professional.

Nieraz trzeba trochę dłużej poczekać.

Masz możliwość przeprowadzić instalację z pendriva (min. 4GB)

Widzisz gdyby problem był tak błahy to bym nie pisał posta, ale ja czekałem ponad godzinę. I nadal się nie załączył. :confused:

A jak zrobić to z pendrive? Jakiś program może by ktoś podał. Czytałem, że takiego pena trzeba przygotować. Mam takiego 8 GB, więc chyba starczy.

Pendrive zostanie sformatowany.

Czy na twoim komputerze można boot’ować z pebdriva?

Osobiście używam Universal USB Installer

Ściągnij Universal USB Installer, uruchom, na pierwszym ekranie klikasz I Agree, następnie z rozwijanej listy wybierasz Windows 7 Installer (pod koniec listy), potem wskazujesz plik iso z systemem, Step 3 wybierasz swój pendrive (tylko się nie pomyl), na koniec klikasz Create, musisz jeszcze potwierdzić sformatowanie pendriva i powinno zacząć si kopiowanie plików. Na zakończenie procesu powinno pojawić się Installation Done, Process is Complete!

Podłącz pendrive do komputera i w boot menu wybierz bootowanie z pendrive (nie ustawiaj pendriva w biosie jako pierwszy dysk).

Skoro nie jako pierwszy dysk to jako który? Nie do końca rozumiem.

W boot menu (zazwyczaj jest to klawisz F12 lub F11, zależnie od płyty głównej) wybierz aby komputer uruchomił się z pendriva.

U mnie jest do wyboru po kliknięciu F12:

FLOPPY

LS120

HARD DISK

USB-FDD