Cześć,
dziś pojawił mi się pewien problem - jak powyżej. Przy pierwszym włączeniu, lub po odejściu od komputera, po jakimś czasie naciskam “enter”, chcąc kontynuować pracę, poprawnie wpisuję PIN, ale dla systemu jest on nieprawidłowy. Wyświetla się komunikat: “Wystąpił błąd i twój kod PIN jest niedostępny (stan: 0xc000006d; podstan: 0xc0070005). Kliknij, aby ponownie skonfigurować kod PIN”. Co zresztą próbowałam zrobić i nic to nie dało. W wejściu do systemu pomogło mi ponowne uruchomienie komputera, dotąd robiłam to już trzy razy. Dodam, że nie było ostatnio żadnej aktualizacji, więc nie wiem, skąd wziął się ten błąd. Pomożecie?
Kilka dni temu ktoś miał ten sam problem:
Najprościej było by skorzystać z Przywracania systemu i cofnąć się do czasu gdy problemu nie było
Spróbuj zrestartować PC, później zrestartować i tak dalej, zanim się nie pokaże wiadomość:
Przygotowanie automatycznej naprawy
Kiedy zobaczysz jakiś błąd, naciśnij Rozwiązanie problemów, Opcje zaawansowane, Wiersz poleceń. Wpisz “regedit” wejdź do HKEY_LOCAL_MACHINE i wybierz Plik, Załaduj gałąź Rejestru
i wpisz C:, kiedy nie zobaczysz Windows, wpisz D: później Windows\system32\config\SYSTEM. Daj kluczowi dowolną nazwę (bez spacji)
Kiedy wejdziesz wybierz Setup. Zmień następujące wartości:
CmdLine na cmd.exe
SetupPhase na 1
SetupType na 2
SystemSetupInProgress na 1
Zamknij edytor rejestru i wpisz exit, później Kontynuuj
Kiedy się pojawi wiersz poleceń, wpisz
net user /delete <nazwa użytkownika>
net user /add <nowa nazwa użytkownika>
net localgroup Użytkownicy /add <nowa nazwa użytkownika>
net localgroup Administratorzy /add <nowa nazwa użytkownika>
regedit
Wybierz HKEY_LOCAL_MACHINE, SYSTEM, Setup.
Zmień następujące wartości:
CmdLine na “”
SetupPhase na 0
SetupType na 0
SystemSetupInProgress na 0
Wyjdź z edytora rejestru. Wpisz shutdown -r -t
Spróbuj się zalogować. Jeśli ciągle nie działa, kontakt z firmą Microsoft może pomóc.