Problem z Nvidia ge-force 6200 i sterownik ekranu

Mam nvidia ge force 6200, (256mb)

windows xp home + service pack 2

512 mb ram

DOKLADNIEJ O KOMPUTERZE:

http://img143.imageshack.us/my.php?image=kompxq0.png

http://img407.imageshack.us/img407/1466/komp2ca4.png

Mianowicie, moj problem jest taki iż jak gram np. w nfs mw, chce włączyć na max detale i mi muli…

Gram w nba 2004 (bez zmieniania detali smiga az milo)gram sobie, i nagle gra się zacina, komputer się restartuje (tylko za pierwsazym razem) i po włączeniu wyskakuje błąd o braku sterownika ekranu dla nvidia 6200…

Oco chodzi?

Proszę o pomoc, bo to nowy komputer, i chciałbym z niego coś wycisnąc :]

Z góry dziękuje

pozdrawiam…

Z zawodu jestem grafikiem, więc jak coś w ramach podziekowania moge coś stworzyć :slight_smile:

w/g mnie coś źle e sterownikami

zainstaluj najnowsze

To chyba raczej normalne, :? zmień kartę to nie będzie mulić 8)

:roll: :o

coś ty. Jeszcze bardziej spowolni kartę. Wejdz na http://www.nvidia.com do działu drivers i archiwum i tam poszukaj najbardziej odpowiedniego do twojej karty

Arek1160

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif

Zignorowanie prośby będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Czemu, skoro mam 256mb? Tj cienka karta?

Może mam poprostu zamało ram?

Aha, i gdy instaluje sterowniki do monitora, to jakoś dziwnie szybko (w sekunde) się one instalują… Czy tak powinno być?


sterowniki ściagnac inne próbowałem, ale to błędny pomysł…

może poprostu gdzieś na internecie znajduje się ten sterownik ekranu?

pozdrawiam


Aha, i ostatnio doczytalem się że mam chipset Nforce, może coś z tym? Czy jak? Bo ja już sam nie rozumiem :? :-x


tzn? nie znam się dokładnie na wersjach, która najbardziej pasuje mojej karcie…