Problem z RECOVERY DELL

Witam,

mam:dell 17r inspiron i Win 7

Niestety nie zrobi kopii i jako że lubię mieć dysk podzielony na partycje,sformatowałem go instalując Win7 i klucz który otrzymałem z Dellem.

Mam kilka problemów np.zniknął Bluetooth problem-bluetooth-laptopie-della-t479027.html

i chciałbym przywrócić system do ustawień fabrycznych,używając RECOVERY(mam nadzieję że nadal są dane,ta ukryta partycja wciąż istnieje(zarządzanie dyskami).

przy starcie naciskam:

F8 i mam:

napraw komputer

trwa ładowanie plików systemu Windows

-narzędzia do naprawy systemu

-przywracanie systemu

-odzyskiwanie obrazu systemu

-diagnostyka

-wiersz polecenia

F12 i mam

boot menu

-hard drive

-removable drive

-USB itd.

żadna z tych opcji nie uruchamia RECOVERY.

Co mam zrobić,dzięki z góry!

Ps.jestem laikiem-przynajmniej jeśli chodzi o laptopy,proszę o zrozumiałe rady.

Próbowałeś F11?

Ewentualnie CTRL+F11.

F11 pokazuje:

narzędzie do naprawy systemu podczas uruchamiania.

CTRL+F11 nie działa…

Jak samemu zainstalowałeś 7, to utraciłeś oryginalny MBR od Della i już przywracania nie uruchomisz z dysku. Tylko z płyty CD.

dzięki przemekKK tak myślałem.

Kiedy zmieniłem na pokaż pliki systemowe i ukryte,w partycji Recovery nie ma już nic…

czy inni podzielają tą opinię?

jeśli nie zmieniałeś układu partycji żadnym programem i nie formatowałes jej, to recovery powinno być,chyba że formatowałeś tą partycję lub zmieniałeś jej wielość to już jej nie masz.

Jeśli zainstalowałeś Windows 7 ręcznie, to instalator nadpisał MBR - i już BIOS nie jest w stanie uruchomić recovery, bez względu czy partycja recovery była modyfikowana.

Skontaktuj się z Dellem, czy wyślą ci płytki i za ile. :slight_smile: HP wysłał mi płytki za darmo w czasie trwania gwarancji. :slight_smile:

w zarzadzaniu dyskami na recovery(nie zmieniałem nic)jest 9 GB zajęte,być może to co szukam,ale jak to odpalić?

Ps.OK skontaktuje się z Dellem