Problem z w300i (nurkował sobie)

(Dudek17) #1

witam

mam taki problem

dzisiaj bylem na baseniku i sie wykompałem z moim w300i

zapomniałem ze mam go w kieszeni. pływalem z nim moze z 5 minut po czym sie zorientowałem xD

czy jest szansa ze on bedzie działał ?? co mam zrobić ??

(Kambor4) #2

Położyć na grzejnik :lol: :smiley:

(Dudek17) #3

hm… w lecie ??

podsuszyłem go troche suszarką ale nie mam jak go rozkrecić :smiley:

sciągłem to z góry… baterie… karte sim… karte pamieci i nic wiecej…

(Alfa1978) #4

współczucia :lol:

(system) #5

I czy telefon był włączony jak się z nim kąpałeś? Bo jak tak no to marne szanse są go uratować.

(Dudek17) #6

był włączony…

ale są szanse??

a jest jakis telefon wodoodporny i tani :smiley: bo bym se kupił albo wogule jakis fajny telefon a tani ( wytrzymały xD )

nie musi miec bajerow bo wiem ze wtedy juz nie bd tani tak do 150 zł xD

(Technocoms) #7

Jak był włączony to już po nim ,ale jak był wyłączony to nie włączać tylko wysuszyć i przez parę godzin w ciepłym miejscu.

(Dudek17) #8

ej to co mam zrobić… xD

(Technocoms) #9

A podczas tej kąpieli miałeś włączony telefon???

(Kamil2993) #10

Jak był włączony to nie ma szans bo napewno porobiły się zwarcia i go już nie uratujesz. :frowning:

(Dudek17) #11

a kupi go ktoś jako uszkodzony czy on juz wogule nie ma wartosci… :(( :frowning: :frowning: :frowning:

(Kamil2993) #12

wg. mnie to on już nie ma żadnej wartości :smiley:

(klopas) #13

rozkręć wszystkie części i zamocz w spirytusie, wyciągnij na jakiś papier i czekaj aż wszystko wyschnie… potem po 8 godzinach złóż i sprawdź czy działa…

chcesz wytrzymały to kup albo nokie 5500 albo nokie 5210 chyba

(Dudek17) #14

ale czym to rozkrecić i jak… bo kurde nie wiem…

a jestes pewien ze to pomoze znowu to moczyć i to w spirytusie xD

(system) #15

dudek17 wiem jak to jest ostatnio dziecko mojej koleżanki (miało jakiś 2 lata) chciało sprawdzić czy mój telefon pływa jak statek :smiley:

Telefon trochę popływał. Chwile nie działał ale potem było wszytko dobrze :slight_smile:

(Dudek17) #16

dzieki za pocieszenie

zobacze co bedzie jutro…

narazie mam taki zaparowan całkiem ten monitorek na klapce :stuck_out_tongue_winking_eye: i nie da sie włączyć…

(system) #17

Próbowałeś go włączyć?? Jak tak to już jest praktycznie po twoim telefonie, no bo prąd z wodą powoduje szybką korozję i zwarcie, ale zawsze jakieś tam szanse są, ale wątpie by się udało z nim jeszcze coś zrobić.

(Geralt Z Rivii666) #18

ja kiedyś maiłem podobną jazdę z motorollą v3 poczekałem 4 dni aż wyschła i trybiła a była włączona jak zanurkowała

(klopas) #19

taa… najczęściej takie telefony potem siadają w przeciągu roku…

jeszcze można uratować ale i tak twój w300i długo nie zabaluje na tym świecie :stuck_out_tongue:

(Geralt Z Rivii666) #20

mi po tym incydencie trybiła długo i bez zarzutu potem ją na samsunga d 500 opyliłem a pływała w płynie do szyb… szkoda gadać jak to zrobiłem :lol: