Problem ze Skype: przerywany dzwiek!


(Wiciu) #1

Od tygodnia nie dziala u mnie Skype (a dzialal bardzo dobrze). Jestem nie slyszalny dla rozmowcy, tzn. dzwiek dochodzi ale strasznie przerywa. Ja natomiast slysze wszystko doskonale. Nie jest to wina mikrofonu bo sprawdzalem na dwoch roznych, dzwiek nagrywa! Nie dziala tylko w Skype. Nie mam firewalla, tylko avasta (skaner). Moj system : XP prof.

Jezeli ktos wie co moze byc przyczyna tej awarii, bardzo prosze o pomoc. Moj email: wiciu@akron.wroc.pl


(system) #2

Jakie masz łącze?


(Wiciu) #3

Nie wiem jak to sie nazywa konkretnie, wkazdym razie nie jest to ani modem ani neostrada, tylko stale lacze. Kontaktowalem sie z dostawca, ale powiedzeli ze to u mnie jest jakis blad (co bylo do przypuszczenia)


(Kos@) #4

A konkretem, jaka predkosc?


(Tomek Zamlynny) #5

przejdz przez kreator głośnosci start > panel sterownia > dźwięk i multimedia i zakładka głos > testowaniu głosu, i zatrzymaj sie na teście mikrofonu i przejdz do rozmowy na skrypie


(Spox5) #6

Czy jak rozmawiasz z każdym rozmówcą ze swojej listy to pojawia się ten problem, czy tylko jak z jednym? Spróbuj zadzwonić do echo123 - jest to automat Echo Test Service. Nagraj się i sprawdź czy też przerywa.


(Wiciu) #7

Niestety nie wiem jaka mam predkosc transferu, nie wiem gdzie to sprawdzic! Jezeli chodzi o echo123 to efekt jest ten sam, dalej przerywa. Testowalem sprzet audio i nic nie pomoglo niestety.


(lazikar) #8

Tu możesz sprawdzić:

:arrow: Sprawdz szybkość :smiley:


(Wiciu) #9

Zgodnie z zaleceniem Kos@ sprawdzilem szybkosc - szybkosc transferu 100 Mb/s


(lazikar) #10

To jest szybkość karty sieciowej. Kolega Kos wprowadził cię w błąd niestety. :?


(Wiciu) #11

Sprawdzilem ze strony lazikara transfer okolo 300-400 kbps.


(lazikar) #12

Coś mi się wydaje że nie wiesz o czym piszesz. :?

Tam pokazuje dokładnie transfer po lewej stronie. Throughput :smiley:


(Wiciu) #13

Dokladnie 316 kbps! !!


(lazikar) #14

W takim razie problem z transferem odpada. :?


(Wiciu) #15

Ciesze sie ze odpada, ale jak sie pewnie domyslasz ta odpowiedz jest tylko w polowie satysfakcjonujaca, bo Skype dalej nie dziala jak powinien. Ale dziekuje za linka, przyda sie z pewnoscia.


(system) #16

A probowałes przeinstalować program :?: Usuwająć również wpisy z rejestru :smiley:


(lazikar) #17

A jaką masz wersję skype?? Jeżeli twierdzisz że mikrofon jest ok, zrobiłes test to możesz jeszcze spróbowac wyłączyć programy które są uruchomione i wtedy sprawdzić czy Skype działa. Moze jakiś program mu przeszkadza. :?


(Wiciu) #18

Program przeinstalowoywalem juz dwukrotnie - nic nie dalo. Usunac wpisy z rejestru, rozumiem ze chodzi o historie polaczen?

Mikrofon, jak juz pisalem jest ok, sprawdzilem to.

Nie mam za wiele otwartych programow: gg, explorer, avast (probowalem rowniez przy wylaczonym)

Moja wersja Skype to: 1.0.0.29


(Kos@) #19

nie wiem, jaka jest nainowsza, ale ją sciągnij :smiley: , wpisy z rejestru usuwa się za pomocą regcleanera lub jv16PoerTools, skypa moze tez blokowac jakies p2p ale takowego chyba nie masz. Może ustawienia programu? Tam poszukaj. Możliwe ze cos jest nie tak z portem skypa.


(lazikar) #20

Nie chodzi o historię tylko o wpisy w rejestrze Windows. Możesz to zrobić tym programem:

:arrow: jv16 Powertools 1.4.1.248 PL

Czyli masz najnowszą. :?