Problem ze Speed Test z Neostrady FunBox

Mam problem ze zrobieniem Speed Testu łącza na komputerze PC stacjonarnym bezpośrednio podłączonym kablem pod router. Mam stałe łącze z Neostrady router FanBox (najstarszy model, taki stojący na podstawce). Próbuje robić test od kilku dni i nic… Nie wiem jaka może być przyczyna. Już dawno nie robiłam testu, a teraz jest to konieczne. Do BOK Orange nie mogę się dostać. Proszę doradźcie coś, liczę na cenne wskazówki

Może coś blokuje websocked. Spróbuj zrobić ten speedtest:

Idz i wymień router.

Wykonało, tylko nie wiem czy właściwie mi zdiagnozowało
https://librespeed.org/results/?id=0v6krx4

Dlaczego wina ma tkwić w routerze? Przecież Internet płynnie chodzi i na kablu i przez wi fi. Jedyne co, to nie mogę zrobić tego speed testu

A tutaj?

moje , teraz.

Robiłam i nie wynajduje optymalnego serwera

To trąb do nich, bo to są kondony.

A co ciekawe wzięłam laptop i modem USB na karte sim i korzystałam z Internetu przez chwile z tego modemu, i robi testy z każdej stronki bezproblemowo

Jest jeszcze https://www.speedtest.pl/

No udało mi się właśnie dodzwonić i póki co nie widzą rozwiązania
Kazali mi mi odinstalować wszystkie blokery z przeglądarki, odinstalować antywirusa, a problem jak był tak jest…

Olej to , oni mają wiecznie problem ze stroną… jestem tam z 10 lat.

Korzystałam chyba ze wszelkich znanych i nie działa mi nigdzie
Jedynie Internet mobilny z modemu usb mi robi wszelkie testy, jakie chce

Spróbowałbym jeszcze wyeliminować problem z DNS włączając DNS przez HTTP, ale wątpię https://itigic.com/pl/enable-dns-over-https-doh-in-windows-10-browser/

AAA to co innego, a zmień przeglądarkę.

Do tej pory nigdy nie miałam problemów z Orange, a ostatnio same awarie mają

Zrobiłam tak i też nie chce robić testu

https://speedtest.orange.pl/
To jest oficjalny test firmowy. Minus jest taki że daje się prosto udostępniać wyników, ani ich nie zapisuje wyników. Masz bardzo dziwne wyniki, wymaga to ingerencji ich techników. Radzę dzwonić co kilka dni, do skutku. I żadne wyniki testów nigdy nie docierają do techników naprawiających łącze. Nawet jeżeli załączysz linki i zdjęcia do zgłoszenia reklamacyjnego.

Ostatnia uwaga szybkość internetu testujemy wyłącznie po kablu. Łącząc się przez wifi testujesz sprawność swojego połączenia bezprzewodowe.

Tak jak pisałam, na początku w swym poście nie mogę zrobić speed testu właśnie z komputera stacjonarnego, który Internet pobiera bezpośrednio przez kabel. Z wifi zresztą też nie robi testu
Na laptopie robi speed test ale to z internetu mobilnego z modemu USB na kartę. Więc jest to źródło niezależne od routera
Ze strony Orange na PC stacjonarnym też robiłam test wielokrotnie i nic…
Rozmawiałam z Orange, oni nie widzą problemu… Bo przecież łącze jest, Internet mam, a to że nie mogę zrobić speed testu to chyba niezbyt się przejęli. Ale przypuszczam, że to coś problem z ich serwerami.

A sprawdzałaś może ten internet na innym komputerze?
Jeśli nie to zupełnie mnie nie dziwi takie podejście po stronie operatora.
Operator nie będzie diagnozował problemów z komputerem klienta.

Sprawdź na innym urządzeniu i daj znać, czy również jest taki sam problem.