Witam, w dniu wczorajszym zakupiłem mikrofon Tracer Studio Pro Lite. I gdy podłączyłem go do komputera to w ogóle nie wyłapuje mojego głosu a szumi jak cholera, prosiłbym o pomoc
Sprawdź czy w Ustawieniach kafelkowych Windows 10 odblokowałeś aplikacjom dostęp do mikrofonu.
Niby niektórzy tamtą blokadę obchodzą, aktywując nasłuch i się dziwią, że “źle”/“słabo” mikrofon działa.
Potem opcja, że nie masz dobrych sterowników w Windows 10 (np. generyczne Microsoft zamiast jakieś do np. Realtek) lub znowu “sklep” robi kogoś w balona: Tracer Studio Pro Lite: Mikrofon bardzo cicho rejestruje dźwięk jak się nie zepsuł w “transporcie”.
Dostęp odblokowany mam a Realtek też mam zainstalowany
No to trzeba wykluczyć złe podłączenie, sprawdzić z innym PC i potem “reklamacja” jak nikt nie będzie chętny na sprawdzanie czy da się coś zrobić w systemie z tym.