W zeszły piątek zadzwoniono do mojej partnerki na którą zarejestrowany jest internet z propozycją przedłużenia umowy. Konsultant poinformował ją, że może mieć 2x szybszy internet w cenie o 90 groszy wyższej, niż dotychczas, czyli w zaokrągleniu 60 zł za 300 Mb/s. Opcjonalnie możemy podpiąć telefon i korzystać z gratisowych minut, czego zapewne nie chcemy - takie czasy, komórkowych no-limitów. Wstępnie zgodziła się, bo zapomniała, że… ulotki, które do nas przychodziły, jednak tyczyły się nowych klientów, oferowały tyle samo ale za 10 zł mniej.
Później, mailowo, okazało się, że za internet jest kwota 44 zł, a pozostałe 16, za pakiet minut Max. Zadzwoniłem do konsultanta i powiedziałem, że pakiet minut jest nam kompletnie zbędny i chcemy z niego zrezygnować płacąc za sam internet. Konsultant odpowiedział, że taki jest pakiet i nie ma innej opcji z tą prędkością internetu.
To ja na to, że przychodzą do nas ulotki, w domyśle dla nowych klientów zapewne, gdzie 300 Mb/s jest oferowane za 49,99 zł i to by mnie usatysfakcjonowało. On jednak napierał, że jest to oferta dla nowych klientów. Na co ja odpowiedziałem, że wielka szkoda, że dla nowych klientów jest oferta lepsza, niż tych, którzy już jakiś czas z nimi są.
Spytałem o ofertę z inną prędkością internetu, bowiem 150 Mb/s mi zupełnie wystarczy. Doradził odstąpienie od umowy, na które mam jeszcze 2 dni, aby poznać ofertę dot. innych prędkości.
Kiedyś tez korzystałem z UPC i miałem podobną sytuację, przy przedłużaniu umowy zaproponowano mi warunki gorsze niż nowym klientom. Nie zgodziłem sięi powiedziałem, że w takim razie rezygnuję z ich usług. Jeszcze tego samego dnia miałem telefon z działu utrzymania klienta. Okazało się, że jednak mogą zaproponować coś lepszego.
Rezygnujesz z umowy, pytają o powód, a Ty wtedy, że masz lepszą ofertę konkurencji i zmyślasz cenę i prędkość neta tak, aby było korzystne dla Ciebie. Oczywiście nie podajesz nazwy typu Vectra itp. chodź będąc to próbować z Ciebie wyciągnąć to nie mów żadnej nazwy firmy.
Za 2dni zadzwonią z lepszą ofertą Ja tak robię wszędzie, zawsze działa.
U mnie po tym jak skończyła mi się umowa wciskali różne kity wianki które w zasadzie pozostawiały mnie na ówczesnej wysokości abonamentu albo więc wyższej. Na pytanie co z ofertą którą znalazłem w skrzynce (znacznie niższa i z lepszym netem) odpowiedzili że dla nowych klientów tylko. Ja na to że ja w takim razie dzięki i rezygnuję z tym miesiącem z ich łaski bo cena nieadekwatna do usługi, pani odpowiedziała “Chwileczkę zapytam”. No i w końcu jednak się dało… Raz dzwonili w sprawie nowego dekodera (oczywiście za dopłatą i wyższym abo) więc dopowiedziałem że jak będzie siakaś promo z obniżką to pogadamy, no i teraz nie dzwonią wcale. Ogólnie trzeba uważać na to by nie zawrzeć umowy na odległość z konsultantem. Mnie chcieli wcisnąć kit że net podnioszą net do 120Mbit z dopłatą o 8 zeta bo podnoszą wszystkim w celu zrównania ofert (lol). Ja na to że jak zobaczę wyższą opłatę na fakturze to tego samego dnia rezygnuję no i zostawili mnie na 60Mbit. Po 4 miechach podnieśli mi i tak do 150 i to bez dopłat.
Mam UPC 250Mbps (104.99 zł z telefonem) i za niecałe 10 mies zostawię. Raz, że mały upload nie przekracza 20Mbps. Dwa, że przyjdzie spec i od razu na laptopie z wifi jest 155Mbps downloadu. Potem to schodzi do 80Mbps i znowu - drugi rok waja. Na kablu mam regularnie 244Mbps, a upload stale niecale 20.
Widzę w wielu województwach i dostępne w moim mieście oferty Telion.
Dobrze widziałeś parametry oferty, której screen wrzuciłem…jeżeli nie, to jeszcze raz i jeszcze raz…aż do jej “przyswojenia”, co pozwoli ogarnąć zwrot “bezkonkurencyjna”.
Chcieć to mieć, bez żadnych kompromisów w kierunku minimalizmu, innych “super” ofert
To jest ciekawe “triko”…będąc od “zarania dziejów” fanem UPC, zawsze jest, czy raczej musi być pakiet z telefonem, chociaż nigdy nie został ten “telefon” w praktyce użyty…umowa na czas nieokreślony, co jakiś okres są podwyższane jej parametry, za tą samą cenę, z wyłączeniem oczywiście ekstra płatnej usługi np. multiroom…ale warunkiem koniecznym jest " dożywotne utrzymywanie" trójpakietu telewizja+internet+telefon
O tak! Super ma różne oblicza. W konkretnym przypadku - wystarczy popytać w bloku. Akurat najwięcej dobrych opinii usłyszałem o Telion, a o drugim już mniej pochlebne. A że starsi chcą spokoju i stabilności, to chyba nic złego.
Dziesięć lat miałem multimedię. Tak podnosiła ceny, a że - było sporo przerw w dostawach, awarii modemu i dość nastąpił. Ale UPC drugi rok, nie był dobrym wyborem. Teraz dobrze zaglądam w dostępne oferty i oceniam, co mi wystarczy. W tym rzecz.
Z bogatej oferty telewizyjnej korzystam z żoną w kilku procentach. Na więcej, to starego czasu braknie. Dzieci kupiły nam nawet nowy tv dwa miesiące temu, ale nie zmieniamy nawyków. W sumie, to wielkie marnotrawstwo, tyle kanałów tv.
Więcej piszemy, czyli żona na laptopie, a ja na pc, do tego mamy trochę ciekawego oglądania. Przed siedemdziesiątką, to zobaczyć trochę świata, więcej filmu i muzyki. Portale informacyjne na bieżąco pokazują, co dzieje się w świecie i już odzwyczailiśmy się od wiadomości tv, dzienników, czy nocników tub partyjnych itd.
Pamiętam, że w latach dziewięćdziesiątych tak pod koniec, szedłem z żoną, a dwie takie młode zapytały, która godzina. Ja zawsze szybko odpowiadam i wtedy też -
A już wpół do Esmeraldy.
W latach sześćdziesiątych lecieliśmy na bonanzę - telewizja układała życie. Internet i komputer zmieniły wszystko, a telewizory, to trzeci plan, bo jeszcze są zainteresowania, ale nie czas na spowiedzi
cytat: “Nie tylko Tobie, dla wszystkich z uwagi na wycofanie z oferty “60-tki”…”
Kwestia w tym że tak zostałbym ze 120Mbit za 96 zeta dopłaty na rok bo na 150MBit by mnie nie przełączyli… a tak mam w starym abonamencie, co mnie o tyle cieszy że upload bo przy 60 zasysał (co nie znaczy że przy obecnej opcji wyję z zachwytu)…
Nie. nie “zostałbyś”…po koniec sierpnia wszyscy abonenci UPC dostali “podwyżkę” do 150Mb/s, po prostu od tego okresu, od strony technicznej nie ma, w ofercie internetu o niższych parametrach niż “150-tka”