Prośba o sprawdzenie loga. Komp zamula

Ostatnio komp stasznie się muli, internet chodzi wolno, do tego wyskakują jakieś reklamy z IE, którego praktycznie nie używam.

Z góry dzięki za sprawdzenie loga.

W logu widać robaka Loop.

Foldery usuń ręcznie będąc w trybie awaryjnym natomiast wpisy HijackThis.

Po wykonaniu proszę pokazać nowy log z HijackThis plus z SilentRunners.

Jestem laikiem - jak usuwać foldery w trybie awaryjnym? :slight_smile:

Najpierw włącz pokazywanie ukrytych plików i folderów. W tym celu wejdź do mojego komputera => wybierz Narzędzia => opcje folderów => przejdź na zakładkę Widok => w części ukryte pliki i foldery zaznacz opcję pokaż ukryte pliki i foldery.

Potem uruchamiasz system w trybie awaryjnym:

wchodzisz do folderu C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji i kasujesz folder scr slow creative flaw oraz folder, którego nazwa zaczyna się od ANTIMP

Próbowałem uruchomić wciskając F5 bądź F8, ale zamiast wyboru systemu wyświetla mi się informacja o źle zainstalowanej klawiaturze (czy coś takiego) i boot menu…

W takim razie spróbuj usunąć te foldery będąc w trybie normalnym tylko wcześniej kończąc procesy od nich w start => uruchom => taskmgr. Te procesy to Nurb file.exe oraz findskipcorn.exe. Niekoniecznie one muszą być uruchomione dlatego jeśli ich nie będzie, nie przejmuj się.

Jeśli ten sposób zawiedzie to pobierz Gmer’a.

Teraz czynności będziesz wykonywał w Gmerze więc uruchom go, poczekaj chwilkę, kliknij na zakładkę >>> w celu otworzenia pozostałych.

  • W zakładce CMD z zaznaczoną opcją CMD.EXE wklej:
  • W zakładce Procesy wybierz opcję Zabij wszystko

  • Wróc do zakładki CMD i kliknij Uruchom

Teraz reset.

Puść w ruch NoLop i pokaż nowe logi oraz raport -> c:\nolop.log

Nie wiem czy mi się udało. :confused: Jakiś zryty ten program Gmer.

W logu nadal:

Usuń wpisy i pokaż log z silenta.

Zrobione.

Start => uruchom => wpisz cmd i kliknij OK => w konsoli, która się otworzy wpisz polecenie:

Kosmetyka: