Proszę o sprawdzenie logów


(Tomasz96) #1

Witam, kupiłem komputer, na początku wszystko ładnie chodziło, po ok. miesiącu google chrome czasami sam się wyłącza lub wyskakują jakieś rzeczy czy “kurza twarz” lub rozmazują mi się karty kiedy chcę w jakąś kliknąć, screena wrzuce:

FRST Logi:

Addition: http://www.wklej.org/id/3363210/
Shortcut: http://www.wklej.org/id/3363209/


(Acorus) #2

Brak FRST.txt


(Tomasz96) #3

Mogę dodać tylko 2 linki w poście, a gdy chciałem napisać drugi post to wyskoczył error:

Proszę, log FRST:

http://www.wklej.org/id/3363211/


(Acorus) #4

Daj jako załączniki bo wklej.org nie działa.


(Tomasz96) #5

Addition.txt (22,6 KB)
FRST.txt (12,5 KB)
Shortcut.txt (286,5 KB)


(Acorus) #6

Mam blokadę.Treść jest zbyt podobne do tego co umieściłeś niedawno


(Acorus) #7

p.txt (550 bajtów)


(Tomasz96) #8

zrobiłem jak poleciłeś:

okienka winowsa wygladaja jak w win 98
po zrobieniu fixa i ponownym uruchomieniu komputera wyskoczyl mi blue screen
kasuja mi sie pliki folderu pobrane wiec nie mam fix loga

po zresetowaniu kompa i blue screenie takie info:

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: C0C01D80
BCP2: 00000000
BCP3: 00000001
BCP4: 82CB904E
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\020718-32625-01.dmp
C:\Users\TEMP.ASUS-Komputer.050\AppData\Local\Temp\WER-43015-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt


Zeskanuję fjeszcze raz FRST i wysle logi.Addition.txt (21,8 KB)
FRST.txt (12,8 KB)
Shortcut.txt (288,0 KB)


(Tomasz96) #9

AA a no i jeszcze skanowanie tym malwarebutes wykazało 2 obiekty zainfekowane:

risk.ware.tool.ck
generic.malware/suspicious

poddałem je kwarantannie ale to dopiero po skanowaniu FRST.

okej windows juz wyglada tak jak wygladal, ale dalej mi sie kasuja pliki z folderu " pobrane "


(Acorus) #10

Uruchom CMD z uprawnieniami Administratora i wpisz
sfc /scannow


(Tomasz96) #11

Rozpoczynanie fazy weryfikacji w skanowaniu systemu.

Weryfikowanie ukończone w 66%.

Funkcja ochrony zasobów systemu Windows nie może wykonać żadnaje operacji.

C:/Users/Temp.ASUS-Komputer.050<sfc /s

jak dojdzie do 100% to dam zna to pisze :stuck_out_tongue:


(Tomasz96) #12

nic sie nie dzieje, klikąłem ENTER i wyskoczyło pare linijek czegoś, przepisać ci to tutaj czy co mam zrobić ?


(Acorus) #13

Uruchom CMD z uprawnieniami Administratora i wpisz
Wpisz i zatwierdź enterem: chkdsk c: /f
Zatwierdź sprawdzanie przy następnym uruchomieniu komputera i zrestartuj komputer.


(Tomasz96) #14

okej komputer sie zrestartował sprawdzil dysk i co teraz?


(Acorus) #15

Sprawdź jak działa.


(Tomasz96) #16

Okej w takim razie jutro dam znać


(Tomasz96) #17

Odplam przed chwilą komputer, pojawił się niebieski ekran, jedyne co zdążyłem wyczytać to:

Dumping psyhical memory to disk. ( odliczyło do 100 co chyba 5 i sie zresetował )

Po ponownym uruchomieniu na ekranie taki komunikat

System windows odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu - klikam w szczegóły problemu:
i już miałem w tym momencie skopiować i znowu niebieski ekran…

Dobra, dałem uruchom system windows normalnie ( miałem mozliwosci tyb awaryjny, awaryjny z wierszem poleceń itd. )

znowu sie uruchomil i znpowu niebieski ekran, daje znwou uruchom normalnie, dam znac co i jak

okej uruchomił się, w google chrome dalej " kurze twarze ".

Tutaj opis problemu po 3 Bluescreenach

Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: a
BCP1: 8BB99008
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 82CB8408
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: :flushed:
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\020818-29281-01.dmp
C:\Users\TEMP.ASUS-Komputer.051\AppData\Local\Temp\WER-39312-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

Może dysk pada czy coś ?