Przeróbka komputerka

witam Szacownych.

mój temat może wydać się mało ciekawy ale zaryzykuję.

jestem całkowicie zielony w sprawach komputerów (no może nie tak do końca) i poszukuję jakiejś porady związanej z ulepszeniem komputerka.

w chwili obecnej posiadam komputer złożony z następujących części:

Płyta główna - MSI 845E MAX

Procesor - Intel Celeron 2.2

Pamięć - 512 DDR - jedna kość

Grafika - ATI radeon 9600 Pro

Więc mając takie cuś chciałbym wymienić pewne części , ewentualnie dodać coś.

Zwiększyć pamieć do 1 giga

Wymienić procesor na minimum 3,3

w związku z tym kieruję do was moje zapytania"

  • czy to będzie opłacalna zmiana??

  • czy na tą płytę główną jest możliwe włożenie lepszego procka??

  • czy karta grafiki którą posiadam aktualnie zwiększy dzięki tym zabiegom swoją wydajność ??

  • czy założenie chłodzenia na kartę grafiki zwiększy jej wydajność ??

  • czy z założeniem dodatkowych wentylatorków musi wiązać się z wymianą zasilacza??

Dodatkowym problemem z jakim się borykam od pewnego czasu jest to, że komputer który chodzi bardzo często około 8 - 12 godzin na dobę zawiesza się gdy chcę go wyłączyć na noc. Najpierw muszę go wtedy zresetować a dopiero potem daje się normalnie wyłączyć.

I jeszcze jeden problem który spędza mi sen z powiek jest taki że jak uda mi się już włączyć jakaś grę np need for speed to po jakimś czasie ( różnie to bywa od 20 min - 2 godzin) wyłącza mi się dźwięk i potem jak chcę wyjść z gry to też mi się wiesza komputer i też muszę go resetować.

Przez ciekawość zainstalowałem wczoraj 3d marka 2003 i bez zmiany ustawień w tym programie po przejściu tego testu otrzymałem 2756 punktów.

Czytałem na kilku forach o punktacjach w tym programie i mój wynik nie jest nawet średni.

Więc zwracam się do wielce Szacownych o poradę.

Co mam zrobić żeby nie mieć tego typu problemów i czy się da zrobić coś lepszego z tego co aktulanie posiadam.

Ile masz pieniędzy na modernizacje ? Jaki masz zasilacz moc i fima?