Pyt. dotyczące NFSU2


(grzes6y53) #1

Witam, mam takie pyt. Dotyczy ono NFSU2, otóż gdy gram karierę(mam 20% gry) i 1 z 2 aut, Toyotę Suprę(która, jest dość trudna do utrzymania na drodze, jest prostu taka nadsterowna, że nie da się jeździć, jedynym plusem jest to, że jest szybka) i moje pyt. brzmi da się to jakoś zmienić?


(klopas) #2

niestety nie ale ostatni wyścig na końcu gry wygrałem ztuningowanym nissanem 240sx...

jest szybszy od supry :slight_smile: (po tuningu czyli wszystko 3 lev)


(grzes6y53) #3

No ja rozumiem, ale ostatni wyścig w grze z praktycznie na full ztuningowanym autem... A moja Supra to jeszcze nie ,,Ameryka" :stuck_out_tongue:


(Heezootoo) #4

no to masz pecha. Kup nissana sentre stuninguj lekko i jeździj. Supre da się prowadzić dopiero gdy masz 2LV. A tak to tródno.

Złączono Posta : 14.09.2007 (Pią) 22:12

mam teraz na free race supre po pełnym tuningu i drag jest ciężko przegrać;] rakieta;d


(grzes6y53) #5

Aha, czyli narazie muszę jeździć swoją Hondencją, a Supra na sprinty najwyżej. :smiley:


(system) #6

grzes6y53 ja Nissanem przejechałem prawie całość :wink:


(grzes6y53) #7

To gratuluję


(Arekdbz) #8

Najlepsze auto w grze to nissan skyline gtr r34 więc polecam. A co do supry to widać masz kijową technikę jazdy. Ja mam kilka tuningowanych na maxa plus jeszcze podrasowanych na hamowni, mają takie kopyto, że ruszyć bez odpowiedniej techniki nie można ale ja daję rade. Rada naucz się driftować ale nie ręczny i skręcac koła tylko operować gazem i hamulcem i kierownicą, ręczny jest da lam. Jeśli się tego nauczysz to opanujesz supre i nie będziesz wykręcać co chwile bączkow. A jeśli się nie nauczysz to bierz auta z 4x4 czyli najlepiej skyline.


(Karczyk1) #9

Odezwał się specjalista :lol:

Jeśli ktoś umie operować ręcznym to każdy zakręt przy każdej prędkości da się pokonać bezżadnej rysy.


(klopas) #10

np. ja tak umiem ale nissanem 240sx


(system) #11

ja przeszedłem całego NFSU2 Toyota Supra i nie narzekałem jakoś że sie źle prowadzi :confused:


(fiłek) #12

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rozwaliłes mnie na łopatki ... zakręt ale jaki ... baaardzo szeroki ...

Tak jak polecił super4634 Opanuj gaz i hamulec a reczny już za bardzo

nie bedzie potrzebny (sam od czasu do czasu zaciagam reczny ale to dla zabawy)

A i supra do dragów RoX a skyline gtr r34 do wszystkiego xD


(klopas) #13

no tak ale skyline odblokowujesz na samym końcu gry :roll:


(fiłek) #14

klopas nie takim samym znowu ...


(Arekdbz) #15

karczyk1 widać jakie ty masz pojęcie o drifcie. Nagrałeś się w Carbona i myślisz, że tak się naprawdę driftuje. Radzę poczytac sobie o drifcie to zobaczysz, że ręczny jest używany tylko przez początkujących drifterów.

Złączono Posta : 16.09.2007 (Nie) 16:59

karczyk1 widać, że nic nie wiesz o drifcie. Nagrałeś się w Carbona i myślisz, że tak się robi naprawdę... Jakbyś się interesował to byś wiedział, że ręcznego do wprowadzenia auta w poślizg używają tylko początkujący drifterzy...


(grzes6y53) #16

Dzięki za rady, postaram się z tym opanowaniem. :stuck_out_tongue: Jak narazie to jeżdżę Civicem. Daję radę. :smiley:


(Free111) #17

Po co piszesz komus zeby poczytal o drifcie jak sam o nim nic nie wiesz... sam poczytaj..

recznego uzywaja wszyscy drifterzy zeby "zarzucic" samochodem na poczatku zakretu a dopiero potem umiejetnie uzywaja gazu... poogladaj nawet filmiki i zauwaz ze przy wchodzeniu w zakret blokuja sie kola samochodu (zaciaganie recznego) i dopiero potem jest gaz..


(Karczyk1) #18

Niestety jedyne NFS w jaki grałem to Underground, Underground 2 oraz Most Wanted.


(fiłek) #19

free111 w realu owszem ale nie w NFS ....


(Arekdbz) #20

free111 nie mądruj się... ręczny jest bardzo żadko używany. Co najwyżej przez drifterów, którzy przy prędkości ponad 150 km/h wpadają wprowadzają auto w poślizg na torze. Nie pamiętam jak się nazywał pewien Japończyk, który jest "królem" driftu ale tego "prawdziwego", że tak powiem, on jeździ po torach i po górach. Oglądałem nawet jego kurs driftu. On także mówił, że używanie ręcznego jest na początek. Potem używa się sprzęgła i gazu oraz hamulca.