Witam, nie znam się na sprzęcie komputerowym, dlatego pytam kogoś, kto się zna o mikrofon, czy dobry itd.
Zastosowanie będzie ograniczało się tylko do rozmów podczas trwania eventu i rozmów ogólnych.
I takie pytanie raczej retoryczne, wszystkie mikrofony mają ten sam standard wejścia mini jack 3,5mm? Bo jakieś wejście mam z namalowanym mikrofonem na obudowie i może się obejdzie bez przejściówek.
Mam taki i nie jestem zadowolony. Klips jest dość sztywny, więc ciężko go w coś wpiąć. No i mam z nim problemy, jest mimo wszystko cichy, ale może to wina karty dźwiękowej na mojej mobo, bo ma sporo pozytywnych opinii. Chociaż wcześniej działał raczej dobrze, więc sam nie wiem o co chodzi…
Nie wszystkie - niektóre mają port USB, inne złącze XLR bądź TS/TRS. Aczkolwiek jeśli w komputerze masz oznaczone gniazdo mikrofonowe, to praktycznie każdy mikrofon z małym jackiem (3,5mm) będzie pasował.
Nie wiem, jakim budżetem dysponujesz, ale lepszym wyborem niż Zalman powinien być na przykład:
Mikrofon to nie gpu żeby nie wiadomo ile kosztował tak max 5 dych obstawiałem. Myślałem też nad tym z tracera też ale trochę jakby wyprzedzał moje potrzeby, no nic to go przetestuje jak mi przyjdzie.
No i mam problem, może coś jeszcze muszę skonfigurować?
gdy mam ustawione tak jak teraz to słychać lekki szum co moim zdaniem odpowiada za sprawność mikrofonu. ja kogoś słyszę a ktoś mnie nie, podpiąłem z przodu.
Generalnie w ustawieniach audio konkretnego programu powinieneś ustawić, jakie źródło dźwięku jest tym, które ma być rejestrowane. W jakim programie nie jesteś słyszalny? Jak wyglądają ustawienia urządzenia w menadżerze systemowym dźwięku w zakładce nagrywanie?
Czyli źródło dźwięku mam ustawić jako mikrofon czy jakiś sterownik? Na razie próbowałem na fejsbukowym messengerze u 2 osób (rozmowa głosowa ale bez kamerki)