Pytanie o wybór mikrofonu

(kurzel131) #1

Witam, nie znam się na sprzęcie komputerowym, dlatego pytam kogoś, kto się zna o mikrofon, czy dobry itd.

Zastosowanie będzie ograniczało się tylko do rozmów podczas trwania eventu i rozmów ogólnych.

I takie pytanie raczej retoryczne, wszystkie mikrofony mają ten sam standard wejścia mini jack 3,5mm? Bo jakieś wejście mam z namalowanym mikrofonem na obudowie i może się obejdzie bez przejściówek.

(LORDEK) #2

Zazwyczaj się nie czepiam, ale popraw tytuł, bo myślałem, że chodzi Ci albo o kartę pamięci microSD, albo kabel microUSB.

(kurzel131) #3

Dobra naprawione, czekam na recenzje ;D

(hindus) #4

Mam taki i nie jestem zadowolony. Klips jest dość sztywny, więc ciężko go w coś wpiąć. No i mam z nim problemy, jest mimo wszystko cichy, ale może to wina karty dźwiękowej na mojej mobo, bo ma sporo pozytywnych opinii. Chociaż wcześniej działał raczej dobrze, więc sam nie wiem o co chodzi…

(kurzel131) #5

Sprawdź u kogoś innego swój mike :stuck_out_tongue: Czasem to nawet wina sterowników.

(Dimatheus) #6

Hej,

Nie wszystkie - niektóre mają port USB, inne złącze XLR bądź TS/TRS. Aczkolwiek jeśli w komputerze masz oznaczone gniazdo mikrofonowe, to praktycznie każdy mikrofon z małym jackiem (3,5mm) będzie pasował.

Nie wiem, jakim budżetem dysponujesz, ale lepszym wyborem niż Zalman powinien być na przykład:

Pozdrawiam,
Dimatheus

(kurzel131) #7

Mikrofon to nie gpu żeby nie wiadomo ile kosztował tak max 5 dych obstawiałem. Myślałem też nad tym z tracera też ale trochę jakby wyprzedzał moje potrzeby, no nic to go przetestuje jak mi przyjdzie.

(MatX_) #8

Weź zamlana. Jak na tęcenę jakość jest dobra, ale oczywiście bardzo duży wpływ na efekt końcowy ma karta dźwiękowa w przypadku mikrofonów na jack’a.

(Remox) #9

ja bym polecił https://www.morele.net/mikrofon-trust-starzz-all-round-21671-1100110/ sam mam i polecam a ten zalman wcale nie jest taki dobry bywają problemy z czułoscią mikrofonu

(Nameziss) #10