Pytanie o wybór mikrofonu

Witam, nie znam się na sprzęcie komputerowym, dlatego pytam kogoś, kto się zna o mikrofon, czy dobry itd.

Zastosowanie będzie ograniczało się tylko do rozmów podczas trwania eventu i rozmów ogólnych.

I takie pytanie raczej retoryczne, wszystkie mikrofony mają ten sam standard wejścia mini jack 3,5mm? Bo jakieś wejście mam z namalowanym mikrofonem na obudowie i może się obejdzie bez przejściówek.

Zazwyczaj się nie czepiam, ale popraw tytuł, bo myślałem, że chodzi Ci albo o kartę pamięci microSD, albo kabel microUSB.

Dobra naprawione, czekam na recenzje ;D

Mam taki i nie jestem zadowolony. Klips jest dość sztywny, więc ciężko go w coś wpiąć. No i mam z nim problemy, jest mimo wszystko cichy, ale może to wina karty dźwiękowej na mojej mobo, bo ma sporo pozytywnych opinii. Chociaż wcześniej działał raczej dobrze, więc sam nie wiem o co chodzi…

Sprawdź u kogoś innego swój mike :stuck_out_tongue: Czasem to nawet wina sterowników.

Hej,

Nie wszystkie - niektóre mają port USB, inne złącze XLR bądź TS/TRS. Aczkolwiek jeśli w komputerze masz oznaczone gniazdo mikrofonowe, to praktycznie każdy mikrofon z małym jackiem (3,5mm) będzie pasował.

Nie wiem, jakim budżetem dysponujesz, ale lepszym wyborem niż Zalman powinien być na przykład:

Pozdrawiam,
Dimatheus

Mikrofon to nie gpu żeby nie wiadomo ile kosztował tak max 5 dych obstawiałem. Myślałem też nad tym z tracera też ale trochę jakby wyprzedzał moje potrzeby, no nic to go przetestuje jak mi przyjdzie.

Weź zamlana. Jak na tęcenę jakość jest dobra, ale oczywiście bardzo duży wpływ na efekt końcowy ma karta dźwiękowa w przypadku mikrofonów na jack’a.

ja bym polecił https://www.morele.net/mikrofon-trust-starzz-all-round-21671-1100110/ sam mam i polecam a ten zalman wcale nie jest taki dobry bywają problemy z czułoscią mikrofonu

Trust Mico (USB) podobno lepszy od strazz :wink: