Reinstalacja systemu (Win7), instrukcje/porady

Witam,

Potrzebuję zrobić format całego komputera Windows 7, dodam że jestem zielony w te sprawy, więc proszę nie pisać w 3 punktach, bo nie zrozumiem i spierdziele cały system.

Posiadam laptopa MSI GT780DX, pytanie o sterowniki, jakie muszę sciagnąć przed formatem? Mam dysk zewnętrzny, na którym już zrobiłem kopie zapasową windowsa7 oraz pare danych przerzuciłem.

Co to sterowników, to czy muszę sciągać jakies sterowniki do samego komputera MSI ? Mam kartę graficzną NVIDIA GTX 570M, procek: i5-2430M.

Co jeszcze potrzebuje aby być w pełni gotowym do formata?

Jak już będę miał wszystko to proszę krok po kroku jak dla najgorszego idioty, opisać jak zrobić tego formata.

Słyszałem coś o zmianie boostowania napędu czy coś takiego ale za cholere nie wiem co to jest i gdzie się to zmienia, więc proszę o dokładne wyjaśnienie.

Dodam, że będę zmieniał partycje dysków.

Jeśli to możliwe, proszę o pomoc jak najszybciej.

Pozdrawiam.

Tytuł poprawiłem, proszę w przyszłości zaznajomić się z regulaminem, szczególnie punktem: 2.15

Na początek pobierz z tej strony: http://www.msi.com/product/nb/GT780.html sterowniki do: Intel® 6 Series Chipset oraz Realtek LAN , a także Atheros Wireless Lan i zachowaj je na jakim nośniku. Wybierz na tej stronie Twój system operacyjny, czyli Win7 ale 32- lub 64-bitowy. Dopiero teraz myśl o reinstalacji. O reszcie sterowników pamiętaj, ale spokojnie, po zainstalowaniu systemu i uzyskaniu kontaktu z internetem. Oczywiście, w tym celu korzystaj z tej samej strony firmowej www.

Procedura reinstalki zależy nieco od nośnika, na którym masz instalkę Windows’a (płyta CD, pendrajw?). A może chcesz z tzw. partycji Recovery? Musisz to tutaj podać, jeśli nadal chcesz pomocy.