RTHDCPL.exe Nieprawidłowa relokacja biblioteki dll

witam wszystkich.

mam tu taki problem dosyć często występuje, ale mnie już bierze nerwica. możne coś mi pomożecie z tym tematem. informuje że żadne doinstalowywanie poprawek systemu nic nie pomaga.

mam win Xp Pro.

a to problem:

system stawiałem dwa razy na nowo i po instalacji karty dźwiękowej wyskakuje te kochane okienko.

Zainstaluj najnowszą wersję sterowników do karty dźwiękowej. Możesz też spróbować przeskanować kompa w poszukiwaniu błędów TU może to pomoże

Hej,

Znam skądś ten błąd - pojawia się przy uruchamianiu systemu i sprawia, że uruchomienie menadżera Realtek HD Audio jest niemożliwe, a w zasobniku sprzętowym sama jego ikona się nie pojawia. Na moim poprzednim Acre’rze błąd ten powodowała aktualizacja dla systemu Windows KB 925902 - jeśli masz ją zainstalowaną, to spróbuj ją odinstalować - bardzo możliwe, że problem po tym zabiegu przestanie występować.

Pozdrawiam,

Dimatheus

wszystko możliwe że błąd ten powoduje aktualizacja która znajduje się już w XP z SP3, a nie jej brak jak to często można doczytać na forach. Co prawda najprostszym rozwiązaniem tego wyskakującego okienka jest wyłączenie w auto starcie obsługi opcji Realteka. [ale jeżeli chodzi o Acera, to u syna instalowałem ten sam system do tego sterowniki i problemu nie było]

Będę po południu w domu to postaram się odinstalować te poprawkę i wówczas dam znać.

pozdrawiam i THX za Odp.

Dodane 28.08.2009 (Pt) 8:13

żaden z tych programów jak registry booster nie rozwiązuje problemu. mam ich pełne wersje i po przeskanowaniu systemu oraz usunięciu ewentualnych błędów problem pozostaje.

Start–>Uruchom–>regedit–>F3–>RTHDCPL.exe–>Znajdź następny i usuń rejestr

jak nie pomoże to daje link do tego pliku

http://rapidshare.com/files/272707926/RTHDCPL.exe.html

Należy go wkleić do C:\Program Files\Realtek\InstallShield proszę zrobić kopię zapasową

Hej,

I co - udało się coś z tym zdziałać, czy nie bardzo?? Obstawiam na to drugie niestety… :confused:

W ogólę nie sądzę, by takie zagranie dało cokolwiek…

Ewentualnie mżesz spojrzeć do tematu problem z aktualizacją KB925902.

Pozdrawiam,

Dimatheus