Samung galaxy 3 -błędna ekspertyza w serwisie

Witam,chciałem wam przedstawić sytuacje która miała miejsce jakieś 3 tyg,temu

A wiec posiadam samsunga s III ZAKUPIŁEM GO w czerwcu i do września nie było problemów ,jeden główny i problem pojawił sie w październiku,po normalnym korzystaniu z telefonu tzn granie zdjęcia i tp odłożyłem telefon na szafkę i poszedłem spać wstałem rano biorę tel do reki a tu pali się Białe logo SAMSUNG gt-9300 i nie ma żadnej reakcji zebu go wyłączyć musiałem wyciągnąć baterie ,wyłączyłem raz jeszcze a le to samo użyłem kombinacji przycisków jeśli pamiętam to chyba " przycisk power, home i głośność w dół" w celu zobaczenia czy wyjdzie do ekranu wgrania softu

później go wyłączyłem boi tak nic nie moglem zrobić.2 tygodnie wcześniej chciałem zaktualizować go do najnowszej wersji 4.1 Jelly Bean na wi-fi,lecz połączenie przerwał router anulowałem aktualizacje po paru dniach spróbowałem raz jeszcze ściągnął l jakieś 10mb i ponownie rozłączył,telefon normalnie działał po anulowanej aktualizacji

Na drugi dzień pojechałem z reklamacja do euro agd bo tam kupowałem tel i tam go oddałem oni wysłali go do CCS Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A dziś dzwoniłem w celu informacji o moim tel ,i ku mojemu zdziwieniu pani powiedziała mi ze reklamacja a nie zostaje uwzględniona bo była ingerencja w system! !!

proszę o pomoc co dalej mam robić ,a jeszcze jedno dziś pani z " samsung polska" powiedziała ze oni nic nie mogą zrobić poniewaz opierają się na ekspertyzie wykonanej przez serwis CCS ,zostaje mi tylko jak powiedziała pisanie odwołania do DZIAŁU REKLAMACJI na adres ul:Marynarska 15 Warszawa ,I co dalej co mam dalej robić gdzie szukać pomocy? ,czy wysłać tel do innego serwisu?

No cóż. Również miałem problemy z tym sklepem. Kupiłem aparat fotograficzny z wadą fabryczną, która polegała na tym, że na jasnych zdjęciach widoczna była ciemna plama w okolicach centrum kadru. Oddałem aparat do sklepu na naprawę gwarancyjną. Odczekałem chyba ze trzy tygodnie i dostałem aparat z wymienionym obiektywem, bez “plamy” ale za to z innymi niespodziankami. AF źle ostrzył na zoomie, a na wyświetlaczu widoczne były małe kolorowe kropeczki. Oddałem aparat jeszcze raz tym razem jako niezgodny z umową, bo podobno ten tryb postępowania jest szybszy i lepszy dla klienta. Oczywiście zaznaczyłem, że usterka powstała w serwisie. Po kilku dniach dostałem pismo z RTV Euro AGD w którym stwierdzono, że uwaga: usterka powstała z mojej winy i oni nie poczuwają się do odpowiedzialności itd., itp… Przy czym jestem niemal pewien, że w ogóle nie sprawdzali tego aparatu. Szybko pojechałem do sklepu i próbowałem rozmówić się z kierownikiem, a on chciał wyciszyć całą sprawę. Oprócz nerwów nic nie wskurałem. Odesłałem aparat bezpośrednio do producenta i dopiero to załatwiło sprawę. Także RTV Euro AGD i jemu podobne? Dziękuję.

Powinieneś odesłać aparat od razu do serwisu Samsunga i nic nie mówić im o tym, że w Euro odmówili naprawy.

witam sprawa wyglądała tak ,że pojechałem do euro agd i powiedziałem im żeby odesłali telefon do serwisu bo nie dziala i tyle nie naprawiałem w uero tylko oni go wysłali do ccs i nic nie mówiłem że odmówili naprawy teraz czekam az telefon wróci z serwisu mam go odebrać w sklepie tzn euro agd

pozdrawiam

wyślij go może do regenersis

tak myślałem ze będę musiał teraz wysyłać tel po serwisach w regenersis był wcześniejszy tel będę próbował ,w serwisach moga wam cisnąć rożne kłamstwa kity ,ze to wasza wina złe eksploatowanie ale zawsze trzeba walczyć o swoje jeśli macie czyste sumienie tak było w moim przypadku

wszelka pomoc mile widziana

pozdrawiam

Muszą podać jasny powód z dowodem. A CCS serwisu nie przedstawił dowodów że to Twoja wina. Jeśli CI to w jakiś sposób udowodnią to wtedy radzę iść do innego serwisu, gdzie Ci to naprawią. Nie wiem jakim cudem, bo przecież przez KIES możesz robić update, po to jest.

Miałem taniego Samsugna, którego można było przeklinać za jakość wykonania (bo była tragiczna), ale wierz mi - normalnym kombinowaniem z ROMami NIE DA SIĘ Samsunga uwalić. Zapewne telefon jest dobry, tylko jakiś amator w serwisie daje tyłka.

Jeśli uda Ci się naprawić radzę na forach zrobić odpowiednia reklamę serwisów (CCS, potem tego co go naprawił).

Jeśli chodzi o serwisy to powiem tyle, że miałem kiedyś iPhone 3GSa w autoryzowanym serwisie. Nie działał WiFi, słabo działał GPS, bateria słabo trzymała. Wiedziałem że jest po zalaniu, jednak chciałem aby wymienili baterię. Opisałem oczywiście usterkę, wysłałem do nich. Stwierdzili że wymiana baterii nic nie dała, trzeba wymienić płytę główną za 800 zł netto. Wiec odpowiedziałem na email, że mają wymienić baterię i odesłać go w stanie takim jakim będzie.

I co się okazało?

Nie wymienili nic, nie wzięli ani grosza - ani za wysyłkę, ani za diagnozę (diagnoza to wg cennika koszt 60 albo 120zł), bo nie wykonali czego im kazałem. Ciekawe czemu…

Wniosek? Autoryzowani to jacyś kombinatorzy czy amatorzy?

Mi w każdym razie się udało, w d… ich mam, nie chcieli zarobić to nie.

po co pojechałeś do euro skoro i tak oddałeś go na gwarancję normalnie?

było jechać do serwisu samsunga,dodam tylko, że w prawie każdym mieście mają centrum serwisowe, którego adres znajdziesz na stronie samsung.pl

oczywiście ,ze muszą podac powód szanowna pani z CCS podała mi jakąś nazwę błędu,jakiś kod ktory im wyskoczyl ale nie zapamietalem

powinna być załatwiona ale eurortvagd nie należy do pro klienckich sklepów w kwestiach reklamacji więc nie ma co się dziwić, że tak to wygląda :slight_smile:

Do tego przez sklep tra to dłużej niż jakbyś zaniósł sam do centrum serwisowego samsunga - sklep musi najpierw wysłać sprzęt do serwisu a tak to od razu srwis bierze sprzęt i robi swoje. Jeśłi nic nie ugrasz to

  • pisz do rzecznika konsumenta w swoim mieście -

  • opisz problem na profili samsunga na FB.

A co tutaj jest winne RTV AGD? Przecież to CCS naprawiał telefon a nie Euro AGD.

Nie jesteś pierwszy, który ma problem z CCSem, mój telefon wrócił od nich zalany, podrapany i z unieważnioną gwarancją.

Zapewne twój S3 wróci z unieważnioną gwarancją, więc już nic nie wskórasz z serwisem, chyba, że na własny koszt. Z samymy CCSem już nic nie ugrasz, odeślą cię do producenta.

Żeby przywrócić gwarancję musisz się kontaktować LISTOWNIE z Samsungiem, opisać problem, wskazać dowody na nie swój błąd. Zapewne ci wznowią gwarancję i będziesz mógł dalej działać, niestety to trwa… ok. miesiąca.

W moim przypadku to podziałało, dostałem nowy telefon, przeprosiny i dwa gadżety od samsunga, etui i smycz z rysikiem.

Na przyszłość omijaj CCS szerokim łukiem, mają bardzo niepochlebne opinie.

Życzę powodzenia :slight_smile:

Witam,jeśli nie naprawią to będę próbował wgrać sam,najpierw muszę odebrać tel ze sklepu ma to nastąpić w czwartek lub piątek ,jeśli go będę miał to o dalszych krokach was poinformuje,w razie co to mogę liczyć na wasza pomoc rozumiem,na razie czekam

Witam wczoraj sparawdzalem status tel w ccs tel zostal wyslany moze jutro bedzie w sklepie i oto co napisali w statusie naprawy-ccsserwisgalaxy3.jpg

Witam dzis moja żona dzwoniła do serwisu i jeszcze raz spytała sie co to znaczy “nieautoryzowana ingerencja” i usłyszała,że technicy stwierdzili Wizualnie inne ikonki niż orginalne! !!

nie jest zabronione.

Skontaktuj się z auryzowanym serwisem samsunga w twoim mieście. Skoro nie modyfikowałeś softu to oni sobie to potwierdzą bez większego problemu.’

Napisz też do nich na facebooku

ale eurortvagd nie bez powodu współpracuje właśnie z nimi- chodzi o to aby jak najmniej naprawiać na swój koszt. Dlatego najlepiej oddawać do samsunga autoryzowanego serwisu w swoim mieście- im samsung płaci za naprawy więc nie mają powodu do matactw by oszczędzać

może ktos wyjasnic mi co oznacza obrazek z serwisu " odin mode"?

Jest to informacja to tryb informujący o tym czy telefon był “udziwniany” custom romami.

Jak czytam to wytłumaczenie o innych wizualnie ikonkach to trudno mi się oprzeć myśli, że trafił ci się serwisant idiota, a ty sam przez to masz mega pecha.

Zomo_prl swego czasu kupowałem w Euro Samsunga S3310 i kiedy szedł na gwarancję to do regeneris. Swoją drogą, Euro jest tylko dystrybutorem sprzętu i nie daje swojej gwarancji tylko producenta. Wniosek z tego taki, że to producent zapewnia serwis, a samo Euro pośredniczy tylko w przekazywaniu sprzętu.

Można tylko snuć domysły, że poszedł do CCSu bo tutaj było bliżej.

Jak trafil do regeneris to pewnie mechanicy tam robiacy go spokojnie ucegala.

Kiedy ludzie się wreszcie nauczą, że nie korzysta się z gwarancji tylko z niezgodności z umową… Wtedy żaden serwis nie ma podstaw by nie podjąć się naprawy ze względu na ingerencję w system. Chyba że tą ingerencją go zbrickowałeś.

A jak już korzysta się z gwarancji to nie przez sprzedawcę, o ile tylko producent na to pozwala.

Akurat jeżeli się popsuł przy próbie aktualizacji to ciężko wymusić na producencie naprawę, i dotyczy to większości urządzeń, a to że program do aktualizacji i sama aktualizacja była od producenta przestaje mieć znaczenie.

Jeśli wszystko było od producenta, to naprawić jak najbardziej powinni, nawet na gwarancji… Przecież to chyba dobrze z twojej strony, że dbasz o bezpieczeństwo i chcesz mieć aktualny system.

Co innego przy custom ROM-ach, ale jeśli nawet go nie zainstalowałeś, a po próbie jego wgrania telefon działał, to odpowiedź serwisu jest absurdalna.

Producent raczej wolałby żebyś nie wiedział że istnieje takie coś jak aktualizacja, zamiast aktualizować powinieneś kupić nowy model :twisted:

Jak można nie zainstalować customROMu i jednocześnie stwierdzić że po próbie wgrania wszystko działa :roll:

witam dzis odebralem tel z sklepu oto co napisali w opisie scanraport.jpg