Słuchawki. Propozycje wyboru sprzętu

Chcę zaopatrzyć się w dobre słuchawki w przedziale cenowym 200 - 300 zł. Choć jak jakiś naprawdę dobry model będzie kosztował 350 zł to jestem wstanie zwiększyć na ten cel budżet. Więc kiedy będziecie mi podsyłać tutaj jakieś propozycje nie musicie koniecznie trzymać się aż tak bardzo wyznaczonego budżetu ale też nie przesadzać. Nie kupię słuchawek za 500 czy 600 zł. :wink:
Kompletnie nie znam się na słuchawkach, nie wiem jak odczytywać parametry dlatego liczę na wasze propozycje.
Słuchawki mają być uniwersalne. Czyli będą używane do wszystkiego. Gry, film, muzyka. Lepiej jakby były przewodowe niż bezprzewodowe. Podświetlenie LED akceptowalne choć może go w ogóle nie być.
Jak na razie sam wybrałem ten model ale nie wiem czy jest dobry: https://www.morele.net/sluchawki-isk-isk-hd9999-977733/
Jak ktoś zaproponuje coś lepszego lub napisze “hej, świetny wybór” to będę zadowolony. :slight_smile:

Zamknięte , otwarte, nauszne, wokół uszne …
mało danych

Bardzo dobry model, polecam. Jakbyś miał możliwość testu to miedzy tymi a słuchawkami za 300 zł nie usłyszysz różnicy.

Raczej zamknięte. Chodź zastanawiam się na półotwartymi i oczywiście nauszne. Jednak na niekorzyść półotwartych dla mnie przemawia fakt, że otoczenie słyszy co co aktualnie słucham a i ja odbieram dźwięk z otoczenia. Więc na 80 procent zdecyduję się na zamknięte - chodź w nich ucho nie odpoczywa i ma zablokowaną całkowicie wentylację.

Wątpię żebym wyczuł jakąś różnicę bo nie jestem żadnym audiofilem :wink: Dlatego właśnie na słuchawki nie chcę przeznaczać majątku a po prostu chcę żeby były raczej dobre i uniwersalne. :wink:

Creative Aurvana Live 2

W cenie do 350 zł chyba nie da się dostać nic lepszego. Róznicę między nimi a innymi na pewno usłyszysz.

Opinie zbierają tragiczne… https://www.x-kom.pl/p/163844-sluchawki-przewodowe-creative-aurvana-live-2-czarno-srebrne-z-mikrofonem.html#Opinie