SOLVED - informacja i kategoria

Tak, czytałem ten wpis i ten wpis, ale zostały one skutecznie rozwodnione.

Tymczasem sprawa jest istotna. Jest wiele rozwiązanych problemów, o których nie sposób powiadomić innych użytkowników. Powinna zatem istnieć możliwość takowego powiadomienia:

  • Przez dopisanie do tytułu postu tradycyjnego określenia [SOLVED]
  • Przez zmianę koloru tytułu
  • Przez utworzenie kategorii rozwiązanych [1]

Do wyboru lub wszystkie razem


  1. Moderatorzy, zgadnijcie, gdzie możecie sobie wsadzić kategorie, do których dostępność nie zależy od wartości rozwiązań, tylko od częstotliwości wypróżnień?

Ok, naprawiłem to dla ciebie :wink:

Nie wiem, czy chodzi Ci o oznaczanie tematów, jako rozwiązane, jednak właśnie takie tematy mają oznaczenie przy nazwie tematu, taką ikonkę z “ptaszkiem”.

Na dole każdej odpowiedzi w temacie pomocowym, powinny być dwa przyciski:
1 - Najlepsza odpowiedź. Problem rozwiązany
2 - Odpowiedź nie rozwiązuje problemu.
3 - Odpowiedź nie jest pomocna.

Rozumiem, że takie przyciski dyscyplinowałyby odpowiadanie w tematach pomocowych.

Właśnie oznaczyłem swój post, żeby mu pokazać, a ktoś perfidnie to usunął :stuck_out_tongue:

Ten temat został automatycznie zamknięty 180 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.