Tak, czytałem ten wpis i ten wpis, ale zostały one skutecznie rozwodnione.
Tymczasem sprawa jest istotna. Jest wiele rozwiązanych problemów, o których nie sposób powiadomić innych użytkowników. Powinna zatem istnieć możliwość takowego powiadomienia:
Przez dopisanie do tytułu postu tradycyjnego określenia [SOLVED]
Przez zmianę koloru tytułu
Przez utworzenie kategorii rozwiązanych [1]
Do wyboru lub wszystkie razem
Moderatorzy, zgadnijcie, gdzie możecie sobie wsadzić kategorie, do których dostępność nie zależy od wartości rozwiązań, tylko od częstotliwości wypróżnień?
Nie wiem, czy chodzi Ci o oznaczanie tematów, jako rozwiązane, jednak właśnie takie tematy mają oznaczenie przy nazwie tematu, taką ikonkę z “ptaszkiem”.
Na dole każdej odpowiedzi w temacie pomocowym, powinny być dwa przyciski:
1 - Najlepsza odpowiedź. Problem rozwiązany
2 - Odpowiedź nie rozwiązuje problemu.
3 - Odpowiedź nie jest pomocna.
Rozumiem, że takie przyciski dyscyplinowałyby odpowiadanie w tematach pomocowych.