Sróbuj czyszczenia danych przeglądania :
Ustawienia.
W opcji Przeglądarka dotknij Wyczyść dane przeglądania.
Wybierz dane przeglądania, i dotknij Wyczyść dane zaznaczając pamięć podręczna i pliki cookie
Oczywiście, że tego próbowałem. Nic nie dało, nie działa na wszystkich przeglądarkach.
Mimo wszystko prosiłbym, jeżeli ktoś ma chęć, o sprawdzenie logów.
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. D:\Pobrane (opera) fixlist.txt (11,7 KB) “Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
Problem niestety dalej występuje na wszystkich przeglądarkach. Problem pojawił się z dnia na dzień, napisałem ticketa na support canal+, ale póki co żadnych konkretów. Odezwe się też do dostawcy, może problem stoi po jego stronie.
Nie z wszystkim sam sobie poradzę @Bogdan_G Czy masz jakiś pomysł ?
Wypróbować inną przeglądarkę?
Jakiś inny program czyszczący/resetujący ustawienia sieciowe?
Ogólnie logi sprawdzone, czyste
Sprzęt: Windows 10 Home Wersja 1903 18362.900 (X64) BIOS: American Megatrends Inc. M.40 10/27/2019 Płyta główna: Micro-Star International Co., Ltd B450-A PRO MAX (MS-7B86) Procesor: AMD Ryzen 5 3600 6-Core Processor Całkowita pamięć fizyczna: 16334.89 MB
Może to pomoże? Absolutnie bezpieczny program, tylko dokładnie zastosować się do instrukcji niezależnie, czy to 100Mbs, 200, czy 1Gbs. Chodzi tylko o tcpoptimizer:
Oczywiście przeglądarki/programy muszą być dodane do zapory, żeby download hulał, bo na wielu pobieraniach są nadane restrykcje, czyli wykup pakiet i pobieraj z maksymalną prędkością.
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to miałem użyć tylko tcpoptimizer. Zrobiłem tak jak napisałeś, niestety bez zmian. Z tego co sobie sprawdziłem to problem występuje na każdym urządzeniu podłączonym do mojej sieci. Jak wchodzę z internetu z telefonu to działa.
Stanowczo jest zablokowane dns canalplus, prawdopodobnie w routerze.
W systemie są dwa hosts (otwierane w notatniku). Pokaż zawartość jednego i drugiego:
Dnsow używam googlowskich. Wpadłem na pomysł żeby połączyć się na PC z hotspotem z telefonu i tak zalogować. Udało się po czym przełączyłem się na internet po kablu, wifi odłączyłem i jestem dalej zalogowany, wszystko działa. Także w jakiś sposób ominąłem problem.
@iJuliusz@Bogdan_G
Dzięki za pomoc, sprawa rozwiązana. Dostałem info od supportu, że mój adres IP jest rozpoznawany jako źródło spamu. Po kontakcie z dostawcą sytuacja naprawiona.