Strasznie zamulony komputer

Dzień dobry,

Tym razem walczę z drugim komputerem. Nie wiem co go tak spowalnia ale działa naprawdę wolno. Po każdym przejściu z jednego programu do drugiego czasami muszę czekać dość długo na jakiekolwiek działanie. Przeglądarka (Chrome) cyklicznie się zawiesza (co prawda mam w niej otwarte dość dużo okien ale nie wiem czy to jest tego powodem.

Raporty:
FRST: http://wklej.org/id/3411141/
Addition: http://wklej.org/id/3411142/
Shortcuts: http://wklej.org/id/3411145/

Zrobiłem skan Malwarebytes ale nie wykrył żadnych zagrożeń.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,

Marcin

A monitor windowsowski? Na którym komponencie jest wąskie gardło? Które procesy obciążają najmocniej?
To może być i wina starego procka, uszkodzonego (niskie prędkości dysku), jak i aktywnych programów chomik+skype+antywirus na słabym kompie bolą.

Nie mam pojęcia, nie znam się za bardzo :slight_smile:

Laptok Dell Latitude ale nie nowy. Wczesniej hulal normalnie a teraz juz nie…

M.

ctrl+alt+del (raz) -> menadżer zadań -> wydajność/ procesy. Poobserwować musisz wydajność i obciążenia przy użytkowaniu. Znaczy jak odpalisz te 10 kart i zacznie się sypać, to patrz why:)

Sprawdze.

Ale czy w logach nic nie ma?

Nie wiem:) Znaczy można je analizować, rzuciłem okiem, ale to trochę dłuższa robota, bo specjalistą nie jestem. Prostsze jest sprawdzenie jakie procesy masz otwarte, ile one zajmują i gdzie się robi wąskie gardło. Sprawdzenie menadżera i obciążenia, jak przycina, to jak wizyta u lekarza pierwszego kontaktu, obejrzy, osłucha, może przyczynę znajdzie, jak nie, to robimy dalsze badania. Szkoda analizować logi jak zobaczysz od razu jakieś program ssący np. 50% mocy.

Sprawdzam to. Wychodzi ze Chrome zre duzo, probuje to ogarnac.

Ale tak czy siak mysle ze moge miec sporo niechcianych procesow wiec jakby ktos spojrzal to bylbym wdzieczny.

M.

Prawdopodobnie żre dużo Ramu jeszcze, co:)?