Tablet do rysowania - Kupno

Witam !

Iż interesuje mnie grafika komputerowa , mam 15lat , i jak najszybciej chciałbym zacząć ćwiczyć te swoje umiejętności . Jak wiadomo , potrzebny jest tablet .

I tutaj moja prośba do was , macie jakieś propozycje na PIERWSZY tablet do rysowania ? Nie żaden bardzo drogi , proszę o rozsądną cenę bo chce żeby rodzice nie zrobili mi wielkich oczu ^^ .

Chodzi mi o dość tani , i dobry jak na swą cenę :slight_smile: . Z góry dziękuję za pomoc i serdecznie pozdrawiam !

popatrz tu :arrow: http://www.nokaut.pl/tablety-graficzne/

PS: napisz list do Mikołaja :smiley:

Ja polecam Wacom Bamboo. Jest kilka modeli do wyboru - pewnie znajdziesz taki, który spełni Twoje oczekiwania jednocześnie nie drenując portfela rodziców.’

:roll:

SilberPunkt może zaproponujesz jakiś model ? Masz jakieś doświadczenie ? Możesz pomóc w wyborze , bo ja jestem totalnym amatorem i chce zdać się na ludzi którzy jednak jakieś pojęcie mają . :slight_smile:

Aha i jeszcze jedno , są dwa rodzaje prawda ? Jeden z wyświetlaczem , a drugi jakiś takim dotykową płytą . Który lepiej się według was sprawdza ? :slight_smile:

Przeczytaj mój post. Co prawda starszy ale chyba jeszcze aktualny :wink:

tablet-pentagram-kontra-wacom-t428841.html

Stawiam na WACOM :slight_smile: . Ale w takim razie artik , można wiedzieć jaki masz model , bądź od jakiego zaczynałeś ? Głównie to mi chodzi o rysowanie a nie o retuszowanie zdjęć :slight_smile: . Pozdrawiam !

Myślałem nad Wacom Bamboo Pen co o nim sądzicie ?

Wybrałem Wacom Bamboo Pen i potwierdziły się + i - tego modelu opisywane w poście. Niestety nie mam porównanie z innymi modelami więc nie potrafię powiedzieć czy są lepsze czy gorsze.

Ale rozumiem że jesteś dosyć zadowolony ? Nie był kotem w worku ? Z tego co czytałem . Pozdrawiam !