Witam! Grając dzisiaj w GTA V, zauważyłem coś, co mnie niesamowicie wręcz, irytuje. W niewielkiej odległości od mojej postaci, tekstury wyglądają ładnie, są ostre, szczegółowe, takie jakie powinny być, niestety dalej… ehh. Wszystko było w porządku zanim nie dodałem do mojego komputera dysku ssd pod samego windowsa. Proszę ładnie o pomoc.
moj sprzet:
gtx 1050
i3 6100
16 gb ram
Sprawdź w ustawieniach grafiki czy nie masz czasem ustawionych najniższych poziomów w opcjach:
- skalowanie dystansu
- Rozszerzone skalowanie dystansu renderowania (grafika opcje zaawansowane)
Sprawdź też opcje dotyczące jakości tekstur.
W ustawieniach grafiki na moje oko wszystko jest ok.
W ostateczności możesz przywrócić domyślne ustawienia i zobaczyć czy sytuacja się zmieni.
Czyżby karta graficzna Ci siadała?
Jak stoisz ze sterownikami>
Na jakiej rozdziałce grasz ?
Panel sterowania nvidia \ zarządzanie ustawieniami 3D \ Przywróć
i potwierdź reset ustawień.
Podobny krok wykonaj na profilu aplikacji (jeżeli ustawienia były modyfikowane).
Zalecana jest również aktualizacja sterowników w przypadku problemów z wyświetlaniem grafiki. Przy instalacji zaznacz opcję “czysta instalacja”.
juz wszystko restartowalem nawet formatowalem komputer ale ccaly czas mam te zamazane tekstury
To występuje tylko w tej grze czy w innych też. Bo jeżli tylko w GTA to znaczy, że coś jest po prostu nie tak z grą.
odczułem troche w csie ale bardzo malo
Próbowałeś aktualizować sterowniki karty graficznej?
3 razy
Masz wyłączone filtrowanie anizotropowe (3ci zrzut z ustawieniami) - włącz je. Jeśli to nie pomoże to włącz filtrowanie w Panelu sterowania NVIDIA i ustaw na maksa (x16). Tu masz poradnik.
juz jest o wiele lepiej tekstury sie nie rozmywają ale dalej widze lekki jakby kwadrat co jak jade to trawa sie lepsza robi
z teksturami juz jest wszystko ok ale zostały cienie zwróćcie uwage na cień tego płotu.
oraz ta trawa
Ten “kwadrat” to efekt działania Level of Detail i techniki mipmappingu - szukaj w ustawieniach gry opcji podbijających dystans renderowania. I jeszcze jedno - masz kartę z 2GB RAM - to może być wąskim gardłem dla poprawy jakości mipmappingu.
wszystko zwiazane z renderowaniem mam na maksa w gta
moze cos w ustawieniach nvidii zmienic