Telefon z dotykowym ekranem do 1 000 zł (co polecacie?)


(Łukasz14) #1

Witam! Jaki telefon polecacie do kwoty 1 000 zł (+/-100). Telefon musi posiadać wi-fi, czytelny ekran, aparat 5 mpx.


(Bobec) #2

HTC Touch Diamond 2


(Pawbrotm) #3

Zgadzam się z przedmówcą - nie ma co prawda aparatu 5 MPx, ale to nie jest wielka wada - już 3 MPx dają rozdzielczość zdjęcia 2048x1766 (bodajże) pikseli, co moim zdaniem wystarcza w 100% Poza tym naprawdę fajny sprzęt.


(Bobec) #4

Jak nie ma jak ma specyfikacja http://www.htc.com/pl/product/touchdiam ... ation.html


(Zbych ) #5

Ludzkie oko nie "zobaczy" różnicy na zdjęciu 20X25 czy to będzie zrobione 3 czy 12mpx , chyba że będziesz robił zdjęcia wielkości dużego plakatu , też polecam HTC tyle tylko że za 1000zł to chyba jeszcze nie kupisz diamonda 2 co najwyżej nówke diamond 1


(Bobec) #6

Łukasz14 nie określił w pytaniu czy ma to być nowy czy używany telefon. HTC Touch Diamond 2 używkę można kupić za 1100 lub taniej.


(Łukasz14) #7

A co powiecie na Omnie (i900)? Miał ktoś z Was styczność z tym telefonem?


(Adam Stef) #8

fajny, ale koniecznie chcesz Windows mobile??? :lol:


(Don Pech) #9

Jeśli masz możliwość wymiany u operatora za 1zł polecam któryś z czołowych modeli Sony Ericssona:

Xperia X10, X2 lub Satio :wink:


(Tomasz Zielony254) #10

Ja miałem i odradzam.

Ekran nie jest dotykowy, tylko wciskowy ;/

Bardzo toporna obsługa. WM się tnie

Bardzo się Omnią rozczarowałem.

Ja Ci polecę iPhone'a. On ma najlepszy dotyk ze wszystkich komórek.

Do tego 100 tyś aplikacji z AppStore+ multitouch

Jedynie aparat może ci nie odpowiadać... Ale zdjęcia wychodzą ładne.

Zastanowiłbym się nad nim, i z góry radze się nie sugerować negatywnymi opiniami o iPhonie bo są zazwyczaj pisane przez ludzi, którzy go w ręku nie mieli.

Na allegro iPhone 2G idzie po 750 zł :stuck_out_tongue_winking_eye:


(Don Pech) #11

Ale aparat to on ma do dupy ;dd 2Mpix wygląda jak 0.3Mpix :confused:


(Tomasz Zielony254) #12

No własnie nie.

Jakość fotek z iPhone'a pozytywnie mnie zaskoczyła

Sądziłem, że będą dużo gorsze.

Jak na 2 mpx to są naprawdę dobre

Jak chcesz robić zdjęcia to tel z 8 mpx się nie nada

Trzeba kupić cyfrówkę.


(Strzala125) #13

Może Avilla ? Do 1000 nie dochodzi chyba 600 zł. Naprawdę podoba mi się, ale to ty wybierasz! :slight_smile:


(Łukasz14) #14

jarosz1 , aville można kupić nawet za 400 zł :wink:

Ale ten telefon nie ma ani wi-fi ani aparatu 5 mpx...


(Strzala125) #15

Sorki nie zauważyłem Twojego (nie wiem jak to określić) 1 postu w tym temacie. Od razu napisałem co mi przyszło do głowy. :stuck_out_tongue:


(-dho94) #16

Nokia 5800, super - muzyczna i to że jest nokia, słaba - aparat i bajery..


(Don Pech) #17

Moje rodzeństwo przyrodnie (brat i siostra) mają i odradzamy ;dd


(klopas) #18

hehehe, omnia ma 5mpx ale jej fotki są gorsze niż iPhonowe 2MPx :smiley:


(Łukasz14) #19

Czyli albo ten HTC albo iPhone? ;>


(Don Pech) #20

Nie bierz iPhona ;dd

HTC ;]