Tibia, artykuł z Gazety

Czytaliście ? http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,68586,3287549.html Nigdy w to nie grałem, co to wogóle za gra :shock: Graliście kiedyś w to ? i czy sprzedajecie swoje postacie i za jaką cene ?

http://www.tibia.pl :?

Przenoszę

Tibia jest do kitu :stuck_out_tongue: Ja tam gram w Mu od 4 lat i sprzedałem jedną postać za 1000zł :PPP

To wiem, słyszałem o nie ale tylko tyle.

Złączono Posta : 18.04.2006 (Wto) 15:47

ford_focus Zagraj i dla Mnie, później dasz mi postać i będzie OK, co ty na to :stuck_out_tongue:

A czy wogóle ktoś z was gra w jakoś grę tego typu ?

No to patrz, robisz sobie konto i postać, lądujesz w mieście i idziesz polowac na potwory (szczury i takie tam bardziewia :stuck_out_tongue: ), potem jak masz 8 lvl, przechodzisz na Maina (chyba tak sie pisze ;] ), a po drodze wybierasz profesję (knight, paladyn itp.). No i dalej polujesz, zbierając kase i przedmioty, przedmioty możesz nosić lub sprzedać (w grze lub na allegro), tak samo pieniądze. Postać na ok. 35 lvl’u z dobrym setem można sprzedać za ok. 100zł

Złączono Posta : 18.04.2006 (Wto) 15:50

Taa… Ja tą postać robiłem rok :mrgreen: Już miała dobre ubranie i skrzydła :PPP

I co teraz grasz od nowa :shock: I powie c czy cie ona wciągła :mrgreen:

to jaki Ty miałes level ze za 1000zł poszła? 350? :wink:

:shock: To prawda, Tibia to fajna gra. Ale jeszcze lepsza z płatnymi dodatkami. Po tym artykule można porównać Tibie do World Of WarCraft :mrgreen: Swego czasu też był artykuł, jak to WoW zabija :wink:

Dobrze, że ja porafię odróżnić wirtualny świat od normalnego :mrgreen:

Aha, i nie sprzedawałem postaci w Tibi :wink: