Trening, dobra sylwetka, kaloryfer


(Baggo4) #1

Siema, chciałbym się dowiedzieć jakie treningi mam robić żeby mieć świetna sylwetkę i jak mieć kaloryfer na brzuchu?? Jak narazie podnoszę handle robię 6 kg brzuszki 30 razy potem pompki jakieś 30 i znowu brzuszki z handlami po 20 razy. Aha i jak być jeszcze nieźle wysportowanym??Co mam robić dokładniej??


(Sevrild) #2

Ćwiczyć,ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć regularnie.

Nie myśl, że wysportowane ciało osiągniesz po tygodniu :wink:


(Pytalski) #3

Przede wszystkim powinieneś się zdrowo odchudzać. Unikaj Fast-Foodów itp. Zdecydowanie jedną z lepszych form rozwoju sportowego jest basen. Różne style pływania itp. Każdy oddziałowuje na inne partie mięśni. Poszukaj na google jakiś diet dla sportowców.


(Stachu86) #4

a ja polecam Ci przejrzeć to forum http://www.sfd.pl/


(fiesta) #5

Pójść do sklepu z artykułami wod-kan kupić stosowny model kaloryfera (wg. gustu) i położyć go sobie na brzuchu.

8)


(Zvhirek) #6

Offtopując, fiesta mi coś przypomniał. :hahaha:


(Carooxx) #7

Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Cudów nie ma. (zakładając że chcesz być zdrowy). Plus trochę białka i jakieś witaminki (bez koksów !)

Według mnie najłatwiej zacząć trenować jakiś konkretny sport, bo inaczej trudno się zmobilizować do regularnych ćwiczeń.


(Goodprogram) #8

Na początek poćwicz treningi tj. A6W i ABS.


(Baggo4) #9

A czy powinienem w cos zainwestować?? Np. drabinki albo drażek albo nie wiem co . I czy jeszcze sa jakieś dobre ćwiczenie prócz brzuszków??

PS. Ćwicze już od roku chyba


(Binio21) #10

Powinieneś więcej siedzieć przed kompem :stuck_out_tongue: A tak na serio to ćwiczyć.


(Uzi) #11

Może w słownik.... patrz tytuł swojego postu.


(Mateusz Golebiowski) #12

Jeżeli chcesz mieć dobrą sylwetkę musisz trenować i stosować dietę. najlepiej jakbyś poszedł do jakiegoś trenera Fitnes lub profesjonalnej siłowni tam są ludzie którzy ci doradzą z dietą jak i treningami.

Ale mogę ci powiedzieć sam 2 lata temu budowałem sylwetkę i schudłem 23 kg w ciągu 3 miesięcy.

1 Unikaj wszelkich tuczących przekąsek jak i napoje

2: Jedz dużo nabiału pomaga on spalać tłuszcz a także buduję mięśnie

3: nie jadaj dużej ilości owoców.

3 jedz głównie warzywa , gotowane ( lub grilowane) mięso które zawiera białko np pierś z kurczaka , ryby

  1. Na początku trenuj 3 razy w tygodniu

Jeżeli chodzi o mięśnie brzucha i sylwetki. To bardzo dobrą metodą jest skakanka :wink: może wydawać się że to zabawka dla dziewczynek ale wielu sportowców go używa do nabrania formy jak i spalanie tłuszczyki.

Fajnym patentem na mięśnie brzucha jest wykorzystanie np piłki ( do nogi czy kosza wszystko jedno) na czym to polega :

weź połóż się blisko ( ale nie za blisko trochę bądź oddalony) weź piłkę i rzuć ją na ścianę żeby się odbiła i wróciła do ciebie. i teraz chodzi o to że jak piłkę rzucisz to między czasie robisz szybko mięśnie brzucha i wracasz jak najszybciej do momentu żeby złapać piłkę i tak naokrąkło rzut , mięsień brzucha powrót łapiesz piłkę itd


(P@zik) #13

Polecam aerobiczną szóstkę weidera (A6W), jak sie przyłozysz to naprawdę po niedługim czasie wyrzeźbisz sobie mięśnie brzucha. Ale podstwa to regularność.


(Sevrild) #14

Polecam gimnastykę artystyczną :wink:

BTW

chyba wg gustu :stuck_out_tongue: (bez kropki)


(Mateusz 931) #15

podstawą jest odpowiednia dieta, potem dobrze ułożony plan treningowy. Oczywiście potrzebujesz przyrządów, jak ławeczka, sztanga,hantelki, obciążniki, coś do podciągania.

Efekty nie będą widoczne po miesiącu, dwóch. Na to trzeba sobie zapracować. Musisz być wytrwałym i mieć zapał do pracy. Poszukaj forum o kulturystyce, poczytaj dziesiątki tematów, ułóż plan, dietę zadawaj mądre pytania.

Na brzuch polecam a6w , bardzo trudny trening, ale efekty po kilkunastu dniach są wyśmienite, nie wiem jak po ukończeniu bo nie dotrwałem :stuck_out_tongue:

Ogólnie przydałby się tez basenik jak wspomniał ktoś wyżej.

Pozdro i powodzenia :stuck_out_tongue_winking_eye:


(L337 Crew) #16

To też może się okazać przydatne w domowych warunkach:

http://www.trickspro.com/beauty-control/how-to-get-six-pack-abs-in-6-minutes-tricksprocom/

Po pierwszej serii 3 min. odpoczynku i powtarzasz wszystkie ćwiczenia ;]


(Błażej) #17

Kup białko, ewentualnie węglowodany i zapisz się na siłke

Trzema ćwiczeniami nie osiągniesz rezultatów jakich byś chciał


(Kkorniak) #18

hautan1 , mówisz, że ćwiczysz już od roku i robisz tylko tyle brzuszków, tylko tyle podnoszeń ciężarków?

Troszkę słabo......... :shock:


(Baggo4) #19

Kup białko czyli co ?? Mam pić mleko przed i po treningu czy jak??

W dniu 23.05.2008 , o godzinie 18:21 został dopisany post przez hautan1

Robię to codziennie bez wysiłku. W sobotę i niedziele robię 3 razy tyle.


(system) #20

Ćwiczenia typu brzuszki, pompki, 6-weidera.. spokojnie możesz sobie robić dalej. :wink: Ale na co Ci dobra sylwetka, kaloryfer w wieku 14 lat..? :stuck_out_tongue: Lepiej zapisz się na coś, do jakiegoś klubu, na coś co lubisz.. Nie wiem.. piłka nożna, wspinaczka, jakieś sporty walki itd.? Chyba że już coś trenujesz. A co do jakichś zaawansowanych ćwiczeń na siłowni, to raczej w twoim wieku nie wskazane.

P.S. http://www.sfd.pl

Pozdro. :slight_smile: