Tworzenie strony/forum - hosting AZ.pl - Pytania

Witam serdecznie :slight_smile:

Od razu zaznaczę że w tego typu sprawach nie znam się najlepiej.

Co prawda założyłem forum na yoyo.pl i tyle tylko wiem jak zainstalować forum phpbb3.Jednak adres strony i ogólnie nie pasuje mi i chcę na nowo założyć forum.

Znalazłem stronę az.pl

I teraz powiedzcie mi co muszę zrobić aby mieć swój własny adres strony(forum) ? Czy to jest ten hosting ?

Pojemność serwera itp na az.pl odpowiadają mi na początek.Wiem że wielu powie że firma az.pl jest do kitu,sam czytałem opinie na stronach na ich temat,jedne są pozytywne inne negatywne :slight_smile:

Ale chciałbym sprobówać.

Najbardziej zależy mi na tym żeby mieć adres ---------.pl lub --------.info.pl - coś łatwego po prostu.

Że jak wykupię ten hosting plus domenę .pl to jak wpiszę --------.pl to wyświetli się moja strona(forum) i adres będzie ----.pl

Na yoyo.pl wybrałem jakąś opcję że jak wpisuje adres inny(forum-info.xt.pl)to przenosi na moje forum ale w pasku na górze jest dalej adres —.yoyo.pl

A ja chciałbym mieć adres - .pl bez żadnych dodatkowych słów.

Czy to możliwe ?

Wiem że pewnie nie wyraziłem się jasno ale naprawdę nie mam żadnego pojęcia na ten temat.

Proszę o jakąkolwiek pomoc :slight_smile:

Musisz ustawić DNS, a xt.pl alias.

Witaj.

Ten adres forum-info.xt.pl to jest alias czyli przekierowanie na inna stronę. Można pewnie ustawić maskowe adresu by się nie pojawiała docelowa domena yoyo.pl.

Jeśli chcesz mieć adres .pl lub inny, to po prostu kupujesz domenę np. w az.pl hosting razem. Wybierasz tam odpowiednie opcje przy zakupie i domena zostanie samoistnie podpięta do serwera WWW az.pl. Chyba, że zajdzie potrzeba zmiany adresów serwera DNS itp. Wszystko masz u nich w dziale Pomocy.

Dzięki wam za szybkie odpowiedzi :slight_smile:

Dzisiaj chcę już się zdecydować i kupić to co trzeba :slight_smile:

A co myślicie o tym planie “Personal Hosting” na az.pl ?