Używanie laptopa

Witam!
Chciałbym kupić sobię laptopa do gier (Asus nitro 5)
Będzie to moje pierwsze spotkanie z laptopem(używałem tylko stacjonarnego)
Więc jestem zielony w sprawach laptopowych.
Moje pytanie to…
Czy podczas gry mogę grać pod ładowarką bez obawy o to że zepsuje baterię?
Widziałem na fb że ktoś pytał jak mieć więcej fps na laptopie i ktoś napisał graj na zasilaczu.
Stąd moje pytanie :slight_smile:
(Wiem że do gier lepszy były komputer stacjonarny, ale chcę mobilny sprzęt)
Pozdrawiam

Na laptopie tylko gra się z podłączeniem do zasilania. Na baterii możesz sobie pograć jedynie w pasjansa albo innego mahjonga.

Poniżej ASUS TUF A15 bym nie schodził.

Nie. Żywotność baterii pada jak ją często ładujesz. Jak będziesz ciągle pracował na baterii (czy grał) to będziesz musiał ją ciągle ładować. A jak będziesz robił to codziennie to bateria po roku będzie do wyrzucenia.

Gdzie można kupic ASUS Nitro 5 bo nie mogę takiego znaleźć na necie Może ty chcesz kupić ACER’a ?

Właśnie, Nitro to modele Acera

Baterie a właściwie akumulatory mają określoną ilość cykli ładowania zanim stracą swoją pojemność. Zrządza tym elektronika w akumulatorze. Po 2-3 latach powinno się wymienić na nową jak częśto korzystasz z pracy na akumulatorze. Ilość cykli to jak dobrze pamiętam około 1000 ładowań potem elektronika odcina możliwość ładowania ze względów bezpieczeństwa bo jak wiadomo technologia dla ludu ma być tania w produkcji i nietrwała.

1 polubienie

Tak acera , pomyłka ;D

Możesz. Bardziej niż granie “pod ładowarką” będzie baterii szkodzić przegrzewanie. Kupowanie 15-calowego laptopa do gier to średni pomysł.

Asus?

Moja ma 1300 cykli i ciągle wytrzymuje 2-4 godziny.