Witam mam problem z GTA V ponieważ kupiłem grę z platformy steam po czym wpisałem kod na moje konto social club i dostałem gta (Zdj.1) Gdy chce pobierać już gra instalator prosi mnie o zalogowanie się i po raz kolejny wpisać nr seryjny gry. Po wpisaniu piszę że kod aktywacyjny Rockstar jest już używany (Zdj.2) Proszę o pomoc. Konto na które loguję się jest takie same. Nie wiem co mam w takiej sytuacji zrobić.
Fajny nick:D Znajdę Cie:D
A wracając do tematu. Rozumiem, że kupiłeś grę bezpośrednio na STEAMIE tak? W takim razie pisz do supportu STEAM, no i w sumie do Rockstara tez możesz napisać - w s końcu STEAM jest dystrybutorem jego gry. Wyjaśnij sytuację i poproś o pomoc. Inaczej sam nic nie zrobisz.
Grę ściągasz poprzez Steam.
Z tego co wiem, to gra ściągana nawet przez STEAM wymaga logowania na Social Club
Chodzi o to że na Steam mamy grę, włączając ją podajemy dane logowania do SocialClub’u i gramy.
I tu właśnie jest problem:) Po logowaniu trzeba przypisać grę do konta SocialClub. By to zrobić trzeba wpisać klucz produktu - i z tym kluczem nasz kolega ma właśnie problem.
Klucz produktu nie jest ten sam co aktywowaliśmy na Steam. Wchodzimy w bibliotekę gier na Steam, prawym na GTA5 - tam znajdziemy klucz produktu. Kopiujemy go do schowka i wklejamy w SocialClub by aktywować grę.
Też o tym myślałem, ale gdyby użył tego samego to najprawdopodobniej dostałby informacje “Błędny klucz produktu” - sam miałem taki przypadek, zwykła pomyłka od co:) Jeśli dostaje komunikat, że klucz jest wykorzystany… to mogło dość do pomyłki i w dwóch kopiach dali ten sam klucz produktu, kto wie…
Najlepiej niech się odezwie autor i niech powie co już przetestował:)
Już to zrobiłem i wyskoczyło takie same okienko z takim samym błędem : /
na początku ściągałem ze steama i pisało to samo myślałem ze jak ściągne z social club nie będzie tego błędu
Właśnie tak zrobiłem skopiowałem ten klucz dodalem gre na social club i wyskoczyło mi że mam tą gre ale gdy chce potem zainstalować gre to każą mi się zalogować jeszcze raz po czym loguje się i chca klucz wiec wklejam klucz i pisze że już został użyty ;(
Ciekawe… z tego wynika, że masz zarejestrowaną grę na koncie, a jednocześnie nie jest wykrywana przy logowaniu do gry… W takim razie już na pewno nie użyjesz numeru jeszcze jeden raz skoro już ją dodałeś… Hmm… według mnie zostaje tylko support Rockstara:(
Pisałem do Rockstara no i nie odpisują -,-
Pisałem 3 razy i nie odpisują ;( już widze że moje 60 euro poszło gdzieś
Spokojnie, można się spodziewać, że więcej osób ma taki problem jak Ty i mają przez to pełne ręce roboty. Trzeba być cierpliwym. W jeden dzień rzadko support odpowiada nawet jak nie ma premiery. nie wiem co można poradzić dalej w tej sytuacji:(
Postaram się być cierpliwy nie chcę stracić 60 euro ;(
Witam xeross mam ten sam problem, klucz ze Steam wpisałem na stronie Rockstar Games Social Club i tam wybrałem aktywuj GTA V, a następnie użyj kodu Rockstar i dodało grę do konta, ale grać się nie dało ciągle błąd powiązania konta, wiec odinstalowałem grę ze Steam i instalowałem z instalatora Rockstar ale ten znowu chce klucz produktu i jak się go podaje to te same komunikaty co u ciebie, że klucz jest już używany
Na forum piszemy w języku polskim. Używamy “ś, ć, ź, ż, ą, ę, etc.”, oraz znaków interpunkcyjnych, proszę użyć przycisku EDYTUJ i dokonać zalecanych poprawek, w przeciwnym wypadku temat wyląduje w śmietniku.
Mam ten sam problem i zrobiłem dokładnie jak wy. Cały czas komunikat Kod Aktywacyjny Rockstar jest już używany . wiadomo może już jak rozwiązać ten problem ?
Mam identyczny problem, pisałem do supportu rockstar ale jeszcze nie odpowiedzieli. To jest tak zrobione jakby instalator nie widział Gta V na naszych kontach po zalogowaniu i chcę żebyśmy aktywowali je kodem, który już użyłem na stronie social clubu. Dajcie znać jak support komuś opisze, pograł bym w te Gta, a nie chcę piracić.
No i mnie dopadł ten problem Grę dodałem do profilu Social Club i jest tam widoczna ale po ściągnięciu instalatora i zalogowaniu się ww. instalator chce bym podał klucz, a gdy go podaję twierdzi, że jest używany. Napisałem do supportu i jak na razie cisza. Odpisali na twitterze, że niebawem dostanę odpowiedź. No to czekam.
EDIT: support online niewiele pomaga, a jeśli już to robi to z dużym opóźnieniem (na forum rockstar ludzie piszą, że czekają 2,3,4 dni i nic). Polecam telefon Wystarczyło do nich zadzwonić do Supportu w UK, wyjaśnić o co chodzi i po 2 minutach launcher nie wymagał klucza i zaczął pobierać grę. Dla zainteresowanych numer: +44 800 953 69 62 Nie wiem jakie są godziny pracy ale wiem, że na pewno dzisiaj (niedziala, godzina 17:00) pracują. Telefon odebrali po kilku sekundach oczekiwania, a sprawę załatwiłem w 2 minuty.
Mam takie pytanie w jakim języku trzeba rozmawiać w Angielskim ? czy po polsku też można ?