Wielki chaos z tym LINUXEM

Szczerze mówiąc to ja się nie dziwie dlaczego ludzie nie chcą przechodzić z Windowsa na Linuxa.

Pozwód jest prosty - informacje o systemie sta tak niespójne, że trzeba sie nieźle naszukać by cokolwiek znaleźć.

Jestem laikiem w linuxie. Udało mi sie jednak ustalić dzieki temu forym, że najpopularniejszy jest ubuntu. Okazuje się dalej, że w związku z moim starym PC-tem Procek AMD Duron 900 MHz i 192 RAM ubuntu mi nie podoła, zatem zacząlem szukac i znalazłem że niby bardziej optymalne bedzie Xubuntu, ale znów nie kumam który plik na jaką architektórę amd64 i368 czy ppc ?? to jeszcze nie koniec. Ktos kto nie ma zielonego pojęcia o tym systemie stanie jeszcze przed jednym dylematem czy Decktop (live CD) czy alternate?

Fakt zrzuty ekranu sa fajne opinie poniekąd tez, ale fakt, że człowiek stoi przed takim wyborem większośc odstręcza. Ja np. do tej pory nie wiem co mam ściągnąc z netu.

Xubuntu i386 LIVE CD. Bedzie dzialal. :slight_smile:

Najlepszy jest SUSE, zainstaluj sobie a zobaczysz :slight_smile:

tenol jeżeli Ty masz takie problemy, to co będzie potem :roll:

nie chcę być zgryźliwy, ale taka jest prawda. narobiłeś szumu o to co było wałkowane parę razy nawet na tym forum (pomijając kwestwię, że to tylko zwykły wybór cd!). widocznie nie szukałeś.

Twoja przygoda z Linuksem skończy się szybciej, niż się zaczęła.

wydaje mi się, że powód jest jeszcze prostszy - linuks nie jest dla ludzi, którzy nie umieją szukać na google.pl i forumowych szukajkach.

Na twój procesor ściągnij plik i368.

Jak ściągniesz płytke Alternate system bedzie identyczny taki jak z Live CD, tylko, że wersja Alternate posiada instalator textowy taki jaki był w poprzednich wersjach Ubuntu, a w Live CD graficzny :slight_smile: