Win7 zawiesza się - problemy z dźwiękiem

Cześć!

Od jakiegoś czasu mam kłopot z wieszaniem się systemu (PC jest nowy, składany z dobrych podzespołów; podwieszał się od początku, później przestał, teraz problem powrócił). Komputer zwalnia (niezależnie od tego co robię, czasem wystarczy sam Firefox), a jeśli odtwarzał jakiś dźwięk to ten zaczyna iść na zwolnionych obrotach i niemiłosiernie trzeszczeć. Czasem odwiesza się sam (30 sekund - 2 minuty), czasem pomaga ctrl-alt-del, a ostatnio coraz częściej tylko twardy restart. Szukałem rozwiązania na różnych forach, przeinstalowałem system (Windows 7 64-bit), dołożyłem nowy dysk (SSD Samsunga do zwykłego Hard Drive’a) i niewiele wskórałem. Nie znam się na narzędziach diagnostycznych, a przypuszczam że problem tkwi w jakimś podzespole.

Pzdr

Podaj raport z HWiNFO

http://www.wklejto.pl/124311

Przeczytaj ostatni post w tym wątku, z tym, że są już dostępne natywne sterowniki do Windows 7.

Pobierz te sterowniki do karty dźwiękowej oraz z tej strony pobierz ATI HDMI Audio Device. Zainstaluj pobrane sterowniki.

  • na razie nie pobieraj i nie instaluj :!:

Po pierwsze już możesz mieć zainstalowane razem ze sterownikami do karty graficznej a po drugie może się ustawiać jako domyślna karta dźwiękowa zamiast prawidłowej karty.

ATI HDMI Audio Device to jest nic innego jak wbudowany układ dźwiękowy w karcie graficznej który często powoduje problemy

  • jeżeli jest niepotrzebny to nie instaluj :wink:

Płyta główna oraz sterowniki:

http://www.asus.com/Motherboards/Intel_ … /#download

OS - wybierz system.

Zainstaluj Chipset oraz najnowsze/odpowiednie sterowniki AUDIO.

Zawsze w ustawieniach dźwięku można wybrać domyślny układ dźwiękowy (ATI HDMI/ VIA) - aktualizacja sterownika nie zaszkodzi.

Tak tylko gorzej jak ATI HDMI Audio Device ustawi się w BIOS-ie jako domyślna karta dźwiękowa :frowning:

W BIOS-ie :?: