Od jakichś 2dni ciągle wyskakuje mi BlueScreen.Dzisiaj przeinstalowałem mojego Windowsa 7(64Bit) lecz. problem nie ustąpił teraz mam go przy próbie pobrania jakiegoś pliku z internetu może to być związane z kartą sieciową? łączę się bezprzewodowo z routerem (Cerberus-Pentagram).Windows 7 Home Premium 64Bit.Po “przyglądaniu się”
odkryłem że problem mam z Firefoxem i Google Chrome lecz,Internet Explorer chodzi bez zarzutu ściągam nim itp i nie ma bluescreena.
Procesor:AMD Athlon X2 Dual-Core QL-65 2.10GHz.
Ram:2,00GB (dostępne 1,75GB).
Karta Sieciowa (Bezprzewodowa):Karta sieci bezprzewodowej LAN Realtek RTL8187SEPCIE
Karta Sieciowa (Lokalna):Karta Realtek RTL8102E/RTL8103E Family PCI-E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: c5
BCP1: FFFFF88002F1C110
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF800029A8183
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\070312-32853-01.dmp
C:\Users\Mateusz\AppData\Local\Temp\WER-47658-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
http://www.sendspace.pl/file/627e7afbc8a96e1c33f0618 (link do pliku dmp)