Windows 8 z MSDN AA / DreamSpark Premium

Mam pytania odnośnie windows 8 i MSDN AA / DreamSpark Premium. Jestem studentem i mogę otrzymać klucz i pobrać windows 8 w ramach msdn aa. Klucz ten wydaje mi się, że otrzymam w październiku lub pod koniec września. Z moich informacji wynika, że ok 15 sierpnia ma pojawić się windows 8 pl w msdn, a w msdn aa pod koniec września. Myślę na dniach pobrać gdzieś z internetu polską wersję windows 8 profesional i narazie jej nie aktywować tylko potem za ok. miesiąc gdy będę miał klucz z czelnianego msdn aa. Pro ponieważ myślę, że taka będzie też udostępniana w uczelnianym msdn aa, nie Enterprise, obecnie windows 7 pro jest obecnie w msdn aa.

Zastanawiam się więc czy te wydawane wersje windows 8 w msdn będą takie same jak w msdn aa, jeżeli by tak było to myślę uda mi się mieć wcześniej obecnie windowsa 8. Muszę jeszcze popatrzeć “wstecz” jak to było w windowsem 7, bo nie patrzyłem. Jeżeli ktoś jest lepiej poinformowany czy taka “operacja” może się udać lub nie proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję.

Nie lepiej zaczekać na pojawienie się systemu w MSDN AA bądź DreamSpark Premium?

Nie wiem skąd tyle osób napaliło się aby ściągać z sieci system na który nie posiadają jeszcze licencji. Jeśli chcesz piracić to radź sobie sam.

od kiedy piraceniem jest korzystanie z okresu na aktywacje?

A od kiedy legalne jest korzystanie z systemu na który nie ma się licencji?

Nie jestem pewien czy to wypali.

Mam winxp pro z msdnaa i nie jest to standardowa wersja, nie pasuje do niej ani klucz od typowego xp pro, ani od xp home ani nawet od corporate a z drugiej strony oczywiście mój klucz otrzymany do tej wersji nie jest zgodny z żadną z typowych wersji xp.

Co więcej nawet obraz iso który pobrałem z msdnaa nie jest typowy bo zawiera zarówno wersję pro jak i home a wybór odbywa się na samym początku bootowania z płyty zanim jeszcze wystartuje instalator.

Nie zdziwiłbym się jakby z win 8 było tak samo.