Włamanie na Router Huawei (Plus)

Witam. Tak jak w temacie, ktoś mi się włamał na router z Plusa. Reset do ustawień fabrycznych nie pomaga, bo ta osoba na bieżąco zmienia hasło. Wie ktoś może jak z tym sobie poradzić? w informatyce jestem zielony, więc proszę opisywać krok po kroku.

Dlaczego uważasz, że ktoś się włamał? Z zewnątrz raczej nie ma dostępu do routera, bo plus nie udostępnia publicznego IP standardowo. A z wewnątrz… może warto pójść z tym routerem w inne miejsce i tam go skonfigurować?
Gdyby jednak był to ktoś z zewnątrz, przez internet to gdy wyjmiesz kartę sim z routera ta domniemana osoba raczej nie będzie miała dostępu do panelu i będziesz miał możliwość zmiany wszelakich haseł.

Czemu tak sądzę? ano, zmieniłem hasło, a za 10 min wylogowało mnie z plusa i hasło sie nie zgadzało

Zresetuj , zmień nazwę użytkownika i hasło oraz klucz sieci WI-FI .

@Kazdan63 Jak zmienić nazwę użytkownika oraz klucz sieci?

W ustawieniach routera .

@Kazdan63 Nie mogę zalogować się do routera

Z internetu może się nie włamał tylko poprzez WiFi.

@Garoz Nie mogę zalogować się do routera, taki jest problem

Podaj dokłądny model routera. Znajdziesz go na nalepce pod spodem routera, np. Huawei B315.

A mi to wygląda tak, jakby router nie trzymał ustawień. Wykonaj pełny reset urządzenia i skonfiguruj je poza strefą dostępu “domniemanego włamywacza”. Jeżeli tam router przestanie odpowiadać, to znaczy, że usterka dotyczy sprzętu, nie złośliwości osób trzecich.

@Garoz Mój router to Huawei B525

Podłącz router do laptopa/PC kablem. Wtedy spróbuj zalogowac się na router. Jak zresetowałes do ustawien fabrycznych domyślne IP Huawei-a to 192.168.0.1 nazwa uzytkownika i hasło: admin.

@Garoz Ustawienia fabryczne nie pomogły, a kabla do routera nie mam

Kabel do routera powinien być w pudełku od routera, zawsze daja, chyba, że zgubiłeś.

@Garoz No z kablem może być lipa, bo nie wiem gdzie pudełko od routera położyłem