Wpłaty blikiem?

Witam
Czy istnieje jakiś portfel elektroniczny czy coś podobnego gdzie można wpłacać pieniądze przy pomocy blika? Coś na wzór gdy płacimy blikiem i musimy podać kod. Czyli chcę dokonać wpłaty, wybieram opcję blik, podaję kwotę i kod blik i mam pieniądze w portfelu/na koncie.

Jestem w tym temacie dość „zielony”.
Nie opisałem tego jakoś ładnie ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi :smile:

1 polubienie

Jeśli masz za dużo pieniędzy i szukasz JAKIEGOŚ sposobu, aby się ich pozbyć. to możesz je do mnie wysłać blikiem :wink: Albo możesz sprecyzować, o co KONKRETNIE chodzi :slight_smile:

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jeżeli chcesz przelać komuś pieniądze, to jest „Blik na telefon”. Przelewasz komukolwiek, kto ma w aplikacji bankowej włączony „Blik na telefon”

Blik przypisujesz do swojego konta bankowego i na to konto będą wpływały pieniądze i z niego będą wypłacane. Więc jeżeli chcesz mieć osobne konto specjalnie dla Blika, to możesz je założyć w aplikacji bankowej i przypisać do Blika i będzie to taki ‘portfel’ znany z innych aplikacji finansowych.

Pewnie nie o to chodzi, więc wytłumacz jaśniej

Może chodzi o coś podobnego do paypal?

Blik na numer telefonu raczej dalej ma limity:

  • 1000 zł dziennie;
  • 500 zł na jedną transakcję;
  • limit dzienny transakcji do 5 (np. po ≈ 200 zł do 5 znaj).

Być może by nas nie okradli na maksa ze źle przechowywanych milionów złotych.


Być może portmonetki typu mPay i SkyCash da się doładowywać kodem Blik (a te limity można podnieść na tyle ile pozwala strona/aplikacja banku bez wizyty w oddziale lub nie naruszy to ustawy przeciw praniu brudnych pieniędzy) - na pewno w jak dojadę jest ładowanie konta kodem Blik (a mPay i SkyCash mają więcej możliwości od jak dojadę). Takim tropem można sprawdzić twoją tajną portmonetkę (być może to PSC) czy środki PayPal.