Wyłączyliśmy chat

Wtyczka od chata powodowała zbyt dużo problemów i skarg, wyłączyliśmy ją i wróci dopiero jak autor usunie wszystkie błędy.

Zwróć uwagę, że wyłącznie w jednej przeglądarce.
Cóż - Wasze prawo wyłączyć.

Nie tylko, najnowsza wersja chata powodowała problemy pod wszystkimi przeglądarkami.

Może zatem używać starszej? Nie wiem, nie znam się.
Wyłączenie czata i tak nie powoduje zaprzestania problemów z forum.

Jakich problemów?

“Nieprzeczytane” - 1 wiadomość. “Kanał ogólny” -> Nie masz uprawnień by przeglądać.
Nv - to Wasze forum, Wasz chat - robicie co uważacie. Z chatem było jednak - wg mnie - nieźle i ludzie się integrowali. Bez… up2u.

1 polubienie

MY chcemy czat :frowning: On integrował forumowiczów :>

1 polubienie

Też tak uważam, ale najnowsza wersja chata powodowała zbyt problemów. Za kilka dni powinien być update i wtedy chat wróci.

Się nie doczekam, kogo mamy spamować o update? Zaraz jakieś skrypty napiszemy :smiley:

Spoko, w końcu nie będzie mi wyskakiwało co 5 minut - 100+ nieprzeczytanych wiadomości w godzinach szczytu :slight_smile:

3 polubienia

Problemy pierwszego świata :smiley:

Tylko, że… “nowa wersja” -> zbyt wiele problemów. Za kilka dni się pojawi nowa i potem znowu będą przeboje. Może po prostu lepiej trzymać się starej zanim zaczęliście dostosowywać ją do IE11? W 90% przeglądarek działała.

Jak się po angielsku pisze: “to jest chol**lernie obrzydliwe co robicie, Gmoch wam rozrysuje jak to poprawić”? :smiley:

Nie my zaczęliśmy ją dostosowywać, tylko autor. A fakt, że “w 90% przeglądarek działa” w przypadku forum na które zaglądają miliony użytkowników miesięcznie oznacza, że naprawdę całe mnóstwo ludzi ma problem. Nie tylko @Docent, ktory jest jedyną znaną mi osobą, która korzysta z IE11 :wink:

Chcesz mi powiedzieć, że to forum oglądają “miliony użytkowników miesięcznie”??? Jakoś nie widzę tego, zatem mówię: sprawdzam.