Wymagania sprzętu do Windows 7 wersja 64 bit

Witam, jestem tu nowy i od razu mam do was pytanko :slight_smile:

Otóż, mam 2 GB RAM i chciałbym dołożyć do tego jeszcze ze 2 kolejne. Tyle tylko, że Win XP nie użyje całych 4, a zaledwie max 3,5. Dlatego myślę o nowym Widows 7 wersja 64bit.

Tyle, że jak się doczytałem, (jestem w tym zupełnie zielony, nie śmiać się;p) to nie jest tak, że sobie chcę i będę miał:D komp musi spełnić wymagania, sterowniki, sprzęt, procek i programy muszą być kompatybilne z wersją 64bitową. No i tu się zaczynają schody, nie mam pojęcia czy mój komp spełnia te wymagania! :confused:

Podam wam jaki mam sprzęt i jeśli jakaś dobra dusza była by mi w stanie powiedzieć czy się nadaję itp :slight_smile: ewentualnie co trzeba by zmienić :wink:

Windows XP Professional Wesja 2002

AMD Athlon 64 X2 Dual

Core Processor 3800+

2.00 GHz, 2,00 GB RAM

I niby tu powinno pisać, jaki mam Win czy wersje 32 czy 64bit :stuck_out_tongue: ale nic takiego tu nie widzę :confused:

mmcarrot90 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Gdybyś dołożył te 2GB RAM, to instalujesz sobie tego WIn7 x64 i pobierasz sobie sterowniki do karty graficznej, dźwiękowej itd. ze strony producenta dla danej wersji systemu - i po sprawie… Nic innego - na Twoim sprzęcie system będzie chodził normalnie - wprawdzie proc do gigantów nie należy, ale 7 pociągnie. Ale 64bit instaluj tylko wyłącznie wtedy, jak będziesz miał te 4GB RAM, inaczej to bez sensu.

A sprzęt, który podałeś pociągnie Win7 x86… Ale chyba lepiej będzie dołożyć te 2GB RAM, które tak drogie nie są i cieszyć się większą wydajnością.

Oczywiście, te 2 GB dokładam po to, by gry mogły lepiej chodzić :smiley: żadna nowość i tajemnica :wink:

to w ogóle istnieje coś takiego jak Win x86? :shock: do tej pory słyszałem tylko o wersjach 32 i 64 :oops:

Czyli ten procek pociągnie Win7 x64? nie ma sensu kupować nowego? :>

x86 to to samo, co 32bit