Wymiana komponentów w Lenovo G550

Witam
Kolego a jesteś pewien, że któryś z nich “q9100 i qx9300” będą działały? - gx9300 można dostać za 60zł i to by mi pasowało. Chciałbym zrobić taki przeszczep do takiego samego G550 jak w temacie.
A co z wymianą RAM na 2x4GB da radę?
SSD już wrzucony.

Płyta główna ( bios) nie musi byc taka sama, podaj co masz i się zobaczy. :wink:

Górnik roku:
image

obraz
Wszystko jest to samo co w temacie kolegi Elfik99, ale wkleję jeszcze raz.

obraz

obraz obraz

Xd BIOS 2009 mówi sam za siebie, zwłaszcza w laptopie.

Mówiąc szczerze jestem zielony w te klocki. Potrzebuję konkretnej odpowiedzi co tu można włożyć żeby go jakoś bujnąć.
Kolega Elfik99 zapodał T9550 i zadziałało, ja bym chciał włożyć coś jeszcze mocniejszego najlepiej 4 rdzenie i podwoić RAM.
Z wymianą myślę, że dam sobie radę a jak nie to znajdę jakiegoś zaprzyjaźnionego “fachowca”.

Wymień lapotop, 4 rdzenie … były jedne do lapków, ale tu nie ma co modernizowac. ;]

W ostateczności tak trzeba będzie zrobić. Ten bym dziecku zostawił.

Na “czterordzeniowe q9100” nawet nie licz, masz chip PM45, nie ruszy. :slight_smile: Dokładanie RAM tez odpada, 8 GB on na DDR3, nie 2 obsługiwał. WIęc tylko SSD, jeżeli nie masz. :slight_smile:

… nie polecam. Chyba, że chcesz mu zafundować traumatyczne przeżycia. Nawet jeżeli włożyłbyś tam T9500, to wydajność tego procesora będzie ponad 2x niższa od Athlona 200, czyli najbardziej biurowego procesora za niecałe 200 zł. O brakach w grafice, nie zagra w gry, i brakach wsparcia sprzętowego do kodeków, nie odpali filmów w wyższej rozdzielczości, nie wspominam.

To tylko maszyna do pisania, terminal do poczty. Nie wiem, czy nawet ze 200 zł warta…

Jeżeli beziesz planował zakup, to przyjmij, że z 1700 kosztuje coś sensownego, tańszych nawet nie ogladaj, to będa głównie netbooki & Atomy N, równie wydajne jak Twój obecny.

Wydzieliłem do nowego wątku. Nie podpinaj się pod cudze tematy, bo robisz w nich niepotrzebny bałagan.

1 polubienie

Rozumiem