Na początku chcę wspomnieć, że zainteresowany byłbym odpaleniem najnowszych gierek na tym komputerze np: Battlefield 4, GTA V (jeśli wyjdzie na Windowsa). Czy ten sprzęt się do tego w ogóle nada?
Jestem zielony jeśli chodzi o komputery stacjonarne. Od zawsze korzystałem z laptopa i komputerów marki Apple, których nie można tak łatwo rozebrać. Nigdy nie zaglądałem do PC’ta, stąd niektóre moje pytania mogą co niektórych rozbawić.
Komputer co prawda dostałem za darmoszkę, ale jest on niekompletny. Oto lista rzeczy, które muszę sobie dokupić (z czym wiąże się kilka moich pytań):
Monitor
Karta sieciowa
Stacja dysków (tak, komputer nie ma slocika na płyty) Czy powinien to być zwykły napęd DVD, nagrywarka DVD, czy jeszcze jakieś inne cudo?
No i do wymiany chyba karta graficzna. Gdy podpiąłem kompa do telewizora, to w specyfikacjach znalazłem pamięć karty graficznej 250 mb, co chyba nie nada sie do żadnej nowszej gry ;/
Co moglibyście mi polecić w tym temacie?
Monitor sobie jakiś dobiorę. Na razie na oku mam takie 4:
Ja bym wmontował zasiłkę za 150-200zł i do tego grafikę radeon HD7790 za ~500zł, ewentualnie HD7770 za ~400zł. Płyta główna ma wejście sieciowe (internet), w tej płycie jest popsuta karta sieciowa czy potrzebujesz drugiej?
W którym dokładnie miejscu znajduje się moja obecna karta graficzna, skoro gniazdo na kartę grafiki jest puste (jak widać na zdjęciach).
– Dodane 12.08.2013 (Pn) 22:02 –
Bardzo przepraszam rgabrysiak, jeżeli nie trafiłem w Twoje upodobania z nowym (trzecim już) tytułem mojego posta.
“Wymiana przestarzałych podzespołów” wydaje mi się całkiem poprawnym oznaczeniem tego wątku. Tego w głównej mierze dotyczyło moje zapytanie do forumowiczów.
Czy w takim razie wmontowanie jednej z polecanych przez Was wyżej kart graficznych byłoby problemem? Czy najpierw należy usunąć starą kartę graficzną, by móc zastąpić ją nową? Slot na “samodzielną” kartę graficzną jest pusty. Czy może jest to tylko kwestia wpięcia nowej karty do gniazda i zmiany ustawień?