Już drugi raz (dwa na dwa - skuteczność 100%) kupiłem na ich stronie towar, którego nie mają w magazynie. Dziś chciałem zrezygnować (na moje nieszczęście dokonałem przedpłaty). Niby jest możliwość anulacji zamówienia, ale co z tego skoro mimo, że dokonałem jej ponad 2 godziny do tyłu, a na stronie zamówienie w trakcie realizacji.
Dodzwonić się nie można (jak ktoś nie wierzy polecam spróbować), na maile nie odpowiadają. Kiedy zobaczę pieniądze? Pewnie nie szybko - ostatnie moje zakupy tam!
Jeśli chodzi o to, że czasami kupuje się produkt, którego nagle nie mają na stanie to jest to dosyć częste. pewnie zbyt rzadka aktualizacja między sklepami/magazynami a serwisem.
Natomiast jeśli chodzi opłacone zamóienie to nie ma problemu z anulowaniem zamówienia, pieniądze z powrotem są w ciągu max 3 dni - a mają czas do 2 tygodni bodajże.
Anulowanie zamówienia to jeden telefon do x-kom, który w moim przypadku nie trwał dłuzej niż 10 minut i to wszystko Teraz są czasy korony… a wiec ludzie głownie kupują online przez co wszelkiego rodzaju odbieranie połączeń przez konsultantów x-kom i zwrot gotówki się wydłuża co jest chyba zrozumiałe.
…nie bądź śmieszny! Spróbuj się połączyć.
Nie robiłbym afery gdyby mógł się upewnić, że anulują realizację zamówienia. Zamówiłbym u poważnego sprzedawcy i po problemie, a tak muszę czekać na ich łaskawe poinformowanie mnie, bym nie został z dwoma padami.
nie odpisują
Daj im parę godzin, myślę, że mają co robić
Przed chwilą to zrobiłem życząc Panu po drugiej stronie miłego dnia No nie wiem, może jestem wyróżnionym klientem… xD
Jakoś trudno mi w to uwierzyć. Ponad setka wykonanych połączeń każde zajęte.
2 godziny? Przy dużej liczbie zamówień to jest przecież chwilka dla tych pracowników. Uspokój się i po prostu poczekaj, zamiast rzucać łajnem na sklep bez powodu.
Zwariowałeś?
Przecież on chce kupić pada! To nie są przelewki! Ludziom na kwarantannie nerwy puszczają bez porządnej gry!
ps.
To fakt, że x-kom leci w kule. Kupiłem telefon z dostawą na następny dzień, zapłaciłem więcej niż w innym sklepie, bo zależało mi na czasie - przyszedł po 8 czy 10 dniach
Kupuj takie towary, które są na magazynie, w czym problem?
Na serio nie robiłbym afery gdyby po prostu dało się anulować zamówienie. Pad mogę kupić gdzie indziej z pocałowaniem ręki. Chodzi mi o to, że nie można się skontaktować. Telefon zajęty, na maile nie odpisują, status na stronie się nie zmienia. Usatysfakcjonowała by mnie jedynie zmiana statusu zamówienia (tak bym nie został z dwoma). Kasa może być później.
Pad jest na prezent, więc na czasie mi zależy.
No wiesz są ludzie co mówią lepiej dopłacić więcej niż ryzykować kosztem tańszego zakupu…
tak zawsze tłumaczą mi to fanatycy x-kom kiedy oferuje innych sklepach z dobrą opinią.
Teraz mam bekę bo mam hasło dla takich troli, a co jeśli przepłacasz i gówno masz
Ogólnie radził bym sie wstrzymać z zakupem jeśli czegoś tak pilnie nie potrzebujesz bo ceny igą w góre i poczekać aż sklepy przyciśnie i będą za cwierć grosz oddawać rzeczy…
…na spadek cen Nintendo bym nie liczył.
Najbardziej właśnie w sklepach on-line denerwuje mnie to gdy towar na stronie sklepu jest dostępny, można go dodać do koszyka, przejść całą procedurę zakupu, zapłacić za niego przelewem i potem dostać maila… że towar jednak niedostępny na magazynie. Wkurza to niesamowicie, bo pieniądze które już poszły nie wrócą w ciągu jednego dnia. I zamiast zrobić zakup w innym sklepie to trzeba czekać na powrót kasy na konto i zaczynać całą zabawę od nowa.
Inne co mnie wkurza to “zamów do godziny XX a towar otrzymasz jutro”. Nigdy, nigdy w żadnym sklepie nie udało mi się zamówić towaru i otrzymać go na drugi dzień. Najszybciej kiedy towar do mnie dociera to dwa dni. Najdłużej szedł tydzień choć też było zapewnienie dostawy na drugi dzień. Tutaj jednak trzeba uczciwie przyznać, że zawiniła firma kurierska. Bo ze śledzenia paczki wynikało, że towar został wysłany na drugi dzień po zamówieniu a potem przez kilka dni paczka leżała na magazynie w innym mieście i żaden kurier jej nie odbierał.
Często tak kupowałem np. w rtvEUROagd i zawsze docierało wedle umowy. Z tym że to przeważnie był większy sprzęt (pralka, lodówka), a takie dostawy oni realizują własnym transportem.
Dlatego warto płacić kartą kredytową
chodzi ci o cashback funckje ?
…jak pięknie opisałeś mój zgryz. Plus do tego prezent muszę kupić z pustymi rękoma nie pójdę (dodatkowy koszt).
Odzewu z X-KOM ciągle nie ma!!!
Nie. O to, że nie płacisz swoimi pieniędzmi.