XBOX 360 Arcade- Kilka pytań?

Mam zamiar kupić sobie konsole XBOX 360 i mam kilka pytanek do tych co posiadają tą konsolke i się na niej co nieco znaj.

Nie znam się na tym bo do tej pory grałem na PC ale to już przeszłość.

I TYLKO PROSZĘ O JEDNO aby nie dawać tutaj postów typu ‘‘BIERZ PS3 JEST LEPSZE’’ ‘‘KOCHAM PS3 PS3 RULEZ’’

Zdecydowałem się na XBOX 360 bo ma zdecydowanie większy wybór gier i więcej gier pojawia się na niego.

1.Co do XBOX360 Arcade wszystkie gry będą na nim chodzić pod XBOX 360?

2.Co to jest PAL (często widze to przy grach na XBOX 360 czy to oznacza że jakieś gry które tego nie mają mogę nie chodzić?

3.Jak jest z internetem bo mam w domu router którym dziele neta z moim kompem i laptopem brata czy dało by się podłączyć jeszcze konsole czy trzeba płacić za jakiś specjalny net?

4.Aktualizacje gier i konsoli trzeba mieć internet a jeśli tak to czy są one płatne.

No to mniej więcej tyle.

Inne pytania zadam może bo odpowiedzi na te.

Z góry dzięki

XBOX360 to XBOX360. Nie ma żadnego znaczenia czy to Elite, Arcade czy inna wersja. Różnice są tylko w dodatkach do konsoli a nie w samej architekturze

Region europejski. Tak, gry przeznaczone np. na rynek amerykański działają w systemie NTSC

Bez żadnego problemu i w sposób całkowicie automatyczny podłączysz konsolę do routera a potem do Internetu. Routery DLinka mają nawet taką opcję jak wsparcie dla XBOX360, ale łączyłem się z Internetem przy włączonej tej opcji i wyłączonej bez problemu

Aktualizacje są bezpłatne

Dodam tylko, żeby pograć spokojne w trybie multiplayer trzeba wykupić konto GOLD (abonament).

Na każdym profilu, można próbnie pograć przez 1 miesiąc.

Wiem że może się to trochę wydawać dziwne że pytam już bo XBOX 360 mam zamiar kupić dopiero w marcu.

Ceny XBOX 360 są teraz bardzo przystępne wydziałem ostatnio w reklamie za 599zł.

Ale tak się zapytam choć i tak nic tego nie zmieni że kupie XBOX dopiero w marcu

Czy ceny jeszcze mogą spaść czy to raczej nie możliwe?