XP. Błąd Przy instalacji

Witam Ludziska !

Od razu przejdę do rzeczy.

A więc. Muszę na nowo wgrać Xp home Edition. Wkładam płytę, resetuje komputer i jest czarny ekran, aby kontynuować kliknij dowolny klawisz (czy jakoś tak).

Okej, klikam go, ładują mi się pliki. Np. Jądro systemu. PO tym oknie instalacyjnym, wyskakuje! " Ekran śmierci" Jest na pisane że komputer uległ Awarii i musi zostać zamknięty. I to przy instalacji Windows. Wyłączam go, i dalej odpalam instalacje. I znów ! i tak ciągle. Po tym ekranie pokazuje się ten niebieski ekran z błędami. 1,104530,7777445,Microsoft_chroni_przed_niebieskim_ekranem.html

Co mam robić ?

Mam nadzieję że mi pomożecie, z góry dziękuje !

PS: Nie robiłem żądnego formatu, jak coś. I nie jestem Pro Informatykiem, więc Proszę na mnie nie najeżdżać. !

Cześć

Na ekranie widzisz BSOD z takim samym błędem jak na zdjęciu powyżej?

Tak, zgadza się. !

Analiza bluescreenów:

Re: Komputer sie wyłacza (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez adam9870 » 09 sierpnia 2012 23:19:12)

Re: Blue screen na Windows 7 64 bit (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez adam9870 » 12 czerwca 2012 20:32:51)

Czyli na początek poproszę o zrzuty pamięci

Dwie metody do wyboru w celu odczytu

Pierwsza metoda: WinDbg (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez Robinhio » 04 grudnia 2006 20:56:00)

Druga metoda: BlueScreenView (zapoznaj się z wiadomością napisaną przez przez deFco247 » 21 stycznia 2010 16:55:07)

zyziu19 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie,używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Taki błąd może zostać spowodowany wieloma czynnikami. Sugerowałbbym oddać komputer do serwisu w celu przeprowadzenia gruntownej diagnostyki, ponieważ to może być wszystko - począwszy od dysku, przez RAM, CPU i samą płytę główną.

Chyba, że masz dostęp do zamiennych części, to możesz samemu podostwiać po kolei i sprawdzić.