Czy DJI Care ma zasięg międzynarodowy?
Nie, w tej chwili, DJI Care tylko w obrębie jednego obszaru na którym zostało zakupione. Jednak obszar pokrycia może być inny niż w regionie, w którym został zakupiony dron . Na przykład, jeżeli kupiłeś drona w Chinach, można zakupić DJI Care dla USA. Można stosować tylko gwarancję w przypadku napraw gwarancyjnych w Chinach, ale można użyć DJI Care, aby wymienić swój produkt na stronie oficjalnego serwisu Dji w USA.
Z tym bym polemizował:
Szukałem tematu gwarancji. DJI nie ma międzynarodowej gwarancji - tam gdzie kupione tam musi być oddane na gwarancji. Jest zapis, że za dodatkową opłatą mogą przyjąć na gwarancji lub nie - trzeba by się spytać w DJI PL czy przyjmą i za jaką opłatą. DJ Care także nie działa międzynarodowo. Czyli w skrócie - kupione w chinach odsyłane do chin W jeszce większym skrócie: LIPA.
Poczytałem - no ktoś napisał ze DJI NL naprawiło, czyli nie DJI PL. Odsyłał do Holandii w takim wypadku? Czytałem fora zagraniczne, tam każdy miał problem z DJI Care poza granicą kupna tego ubezpieczenia. Tak samo mieli problemy ze zwykłą gwarancją . Taką wiedzę mam z zagranicznych forum, typu ktoś pojechał na wakacje do Australii i nie chcieli mu tam naprawić… Wyślę maila do DJI Polska podpytam.
No to chyba faktycznie trzeba odsyłać za granicę. Tylko jak zakupie w chinach to odsyłam do Holandii? Dziwne, ale może tak to działa. Ponizej odpowiedź DJI Polska:
"W przypadku zakupu sprzętu z Chin, niestety nie ma możliwości naprawy gwarancyjnej w europejskim serwisie. Tak jak Państwo zauważyli, produkt nie posiada międzynarodowej gwarancji, w przypadku chęci skorzystania z gwarancji należy odesłać sprzęt do serwisu chińskiego. My jako autoryzowany dystrybutor niestety nie możemy możliwości realizacji takiej naprawy gwarancyjnej za opłatą. Jedynie w takim przypadku pozostaje Państwu opcja naprawy pogwarancyjnej odpłatnej.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu."
to są inne rzeczy - gwarancję daje zazwyczaj producent, rękojmię sprzedawca, a extra ubezpieczenie (care refresh) jest też od DJI.
- gwarancji jako takiej dla sprzętu z CN w praktyce nie ma - bo odsyłka do Chin średnio fajna…chyba, że mają magazyn w EU i tam można przesłać - ryzykowne ale do wykonania.
- rękojmia sprzedawcy - raczej majfrend będzie zrzucał cokolwiek by się działo na naprawę gwarancyjną - ale można mieć 1/2 roku ochrony z wykorzystaniem paypal. nie wiem jaki limit czasowy jest na chargeback…
- extra ubezpieczenie od DJI - 1 rok, 2 wymiany, płatne chyba 50/70 eurasów. konieczność korzystania z apki, podania logów, nie modowania drona, aktualizacji itp… dość szerokie spektrum szkód, łącznie z zalaniem/utopieniem - ale trzeba mieć co wysłać - czyli takiego utopionego drona należy wyłowić. także błędy pilota (wlecenie w przeszkodę) - nie wiem jak podchodzą do lotów zimą - bo np. jest wspomniane, że ekstremalne warunki to już nie obejmuje - a minusik to poza zalecanym zakresem temp. użytkowania…
Nie ma czegoś takiego jak serwis DJI POLSKA. Każdy kupiony w Europie dron DJI jest serwisowany w Holandii, do niedawna w Niemczech. Wysłany dron do polskiego dystrybutora i tak leci do Holandii. Co do zakupu na przykładzie Sparka. Kupując go na GearBest można złożyć case przez stronę DJI na naprawę w Europie. Wtedy brany jest pod uwagę dzień aktywacji i rok od tego dnia będzie biegła gwarancja. Serwis może się nie zgodzić go naprawić, wtedy wysyłamy do Chin ale nie do GearBest a bezpośrednio do DJI (!!!) Tam jest naprawiany, procedura taka sama jak wysyłka do NL. DJI Care jeśli dokupimy czy to przez stronę, czy to w polskiej dystrybucji, wtedy możemy wysłać Sparka do NL na gwarancję i nie ma problemów, może być z GearBest i naprawią. Nie siejcie zamętu, bo gwarancja większości producentów elektroniki działa teraz na zasadzie że biegnie od dnia produkcji lub aktywacji, ewentualnie od daty zakupu.
Idiote nie idiota jak sobie poczytałem komenty na Amazonie jak sparki spadają no to średnio to wygląda :
12 Gdzie jest DJI Care dostępna?
W tej chwili DJI Care jest dostępna tylko dla klientów z USA, Kanady, krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Australii, Hong Kongu i Chinach kontynentalnych. Można sprawdzić, czy DJI Care jest dostępny w Twoim kraju na DJI Store.
Polecam przeczytać https://www.dji.com/service/policy?site=brandsite&from=footer
How to Obtain Warranty Service
If a product does not function as warranted during the warranty period, you may obtain after-sales service by contacting DJI’s local service center as provided in Part III of these Policies or through http://www.dji.com/support . You will need to provide a valid proof-of-purchase, receipt or order number (for DJI Direct Sales) for the warranty service.
Charges may apply for services not covered by this Limited Warranty. Please contact DJI for information specific to your location.
Please note that the warranty service is only available in the respective DJI service regions where you purchased your DJI product.