Zakup karty dźwiękowej

Chciałbym kupić dobrą kartę dźwiękową. Nie znam się na parametrach jakie mogła by mieć taka karta. Założę na początek, że cena nie gra roli. Chciałbym mieć dobrą jakość dźwięku jak i wykorzystać potencjał prawdziwego 5.1/7.1 w zależności co będzie lepsze. Czy do takiej karty z obsługą 5.1/7.1 będę potrzebował słuchawek wspierających ten standard?

Co chcesz podłączyć pod tą kartę? Kino domowe czy słuchawki ?

Pod kartę chcę podłączyć słuchawki. Na komputerze gram, słucham muzyki. Chciałbym mieć lepszą jakość dźwięku (jeśli jest to możliwe i opłacalne).

Po grzyba ci karta 5 czy 7. 1 do słuchawek? Wszystkie słuchawki na rynku 5 i 7.1 to barachło. Kup firmowe słuchawki stereo, będzie lepiej brzmiało niż syf 5.1.

Chciałbym mieć prawdziwe 5.1/7.1 jeśli takie coś w ogóle istnieje. Aktualnie mam Steelseries Arctis 3 i zintegrowaną kartę dźwiękową. Mogę zainwestować w lepszy sprzęt ale muszę wiedzieć co do czego jest mi potrzebne. Na internecie jest bardzo dużo wypowiedzi o dźwięku przestrzennym, ale każda jest inna i każda mówi mi co innego. Chcesz powiedzieć że na rynku nie ma nic lepszego niż stereo?

Jak chcesz mieć lepiej to kup firmowe słuchawki. Bo to o co masz, to takie trochę lepsze od Manty Tracer, tylko że 200zł haraczu za gamingowość.

Sugeruje Grado SR-60 np.

W słuchawkach? Nie, stereo jest najlepsze. Tylko jest stereo i stereo, Grado da ci za najmniejsze pieniądze efekt bycia na estracie, wśród wykonawców. Osobiście przezsłuchałem tysiące słuchawek i mam sporo tylko dlatego, że mi się coś spodobało, bo to jeden z moich koników. Nic w cenie Grado SR-60 nie zbliża się do nich jeśli chodzi o scenę w tej cenie.
Oczywiście dźwiękowo jest kilka modeli lepszych na rynku, ale scena Grado to masakra.