Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi [W7]

Od jakiegoś tygodnia wyskakuje ten oto komunikat zawsze , kiedy próbuje coś zainstalować. Proszę o pomoc

tutaj jest komunikat.

Przeniosłem do działu bezpieczeństwo, stwórz logi z FRST według instrukcji: Raport obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool

FRST.txt (43,1 KB)
Addition.txt (68,3 KB)
Shortcut.txt (48,5 KB)

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Skanuj (Scan) i później Oczyść (Clean).
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport FRST i Addition.

FRST.txt (39,9 KB)
Addition.txt (60,5 KB)

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

ShellIconOverlayIdentifiers: [.QMDeskTopGCIcon] -> {B7667919-3765-4815-A66D-98A09BE662D6} => C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QMGCShellExt64.dll -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GDriveSharedOverlay] -> {81539FE6-33C7-4CE7-90C7-1C7B8F2F2D43} => -> Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [KzShlobj] -> {AAA0C5B8-933F-4200-93AD-B143D7FFF9F2} => -> Brak pliku CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <======= UWAGA HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = BHO: Brak nazwy -> {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} -> Brak pliku BHO: 电脑管家网页防火墙 -> {7C260B4B-F7A0-40B5-B403-BEFCDC6A4C3B} -> C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\TSWebMon64.dat => Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {50F4150A-48B2-417A-BE4C-C83F580FB904} -> Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} -> Brak pliku Toolbar: HKU\S-1-5-21-3651358100-1429554799-4116503857-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - Brak pliku S2 Dhrelrer; Brak ImagePath S2 Ekeh Updater; Brak ImagePath S2 Eruvwee; Brak ImagePath S2 Kajajugt Updater; Brak ImagePath S2 Kufhuo; Brak ImagePath S2 MagetytofishclnGhefocktotoge.exe; "C:\Program Files (x86)\Atubotckipi\MagetytofishclnGhefocktotoge.exe" {C25DA384-2010-45A4-A1ED-BFA540D4789B} {9DC74CD5-24EA-4ADE-9C42-608A8CE17116} [X] S2 Tiuauh; Brak ImagePath S3 VutjUbaweu; Brak ImagePath S3 Trufos; C:\Windows\System32\DRIVERS\Trufos.sys [485512 2016-12-12] (BitDefender S.R.L.) S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X] R0 flowhlp; C:\Windows\System32\drivers\flowhlp.dat [155168 2017-03-15] () [Brak podpisu cyfrowego] 2017-03-15 17:23 - 2017-03-15 17:23 - 00000000 ____D C:\Users\niko\AppData\Local\Avg 2017-03-15 17:23 - 2017-03-15 17:23 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Avg 2017-03-15 15:43 - 2017-03-15 15:43 - 00155168 _____ C:\Windows\system32\Drivers\flowhlp.dat 2017-03-15 15:51 - 2017-03-15 15:51 - 00000000 ____D C:\Users\niko\AppData\Local\Nox 2017-03-15 15:43 - 2017-03-15 15:43 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\FlowSprit 2017-04-13 13:09 - 2016-07-24 10:26 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Lavasoft 2017-04-13 13:09 - 2016-04-17 21:53 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner 2016-04-17 19:01 - 2016-04-17 19:01 - 0005120 _____ () C:\Users\niko\AppData\Roaming\GiftBag.db 2017-03-15 14:51 - 2017-03-15 15:08 - 0000115 _____ () C:\Users\niko\AppData\Roaming\LogFile.txt 2016-04-17 19:00 - 2016-04-17 19:00 - 0000000 _____ () C:\Users\niko\AppData\Roaming\svrupg.exe CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3651358100-1429554799-4116503857-1000_Classes\CLSID\{034DF736-A378-4292-ACAE-A561088999F5}\InprocServer32 -> C:\Users\niko\AppData\Local\PPTAssist\pptassist64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3651358100-1429554799-4116503857-1000_Classes\CLSID\{1077138E-896C-445E-BD31-CFCFFA4636C4}\InprocServer32 -> C:\Users\niko\AppData\Local\PPTAssist\pptassist64.dll => Brak pliku Task: {00E36E03-8359-46A3-AD3B-465909F6A2A6} - System32\Tasks\Redywo => C:\PROGRA~1\Ekeh\Uosietta.bat <==== UWAGA Task: {039D6DCF-0850-435E-90D8-B17DD72C0870} - System32\Tasks\{26DD8030-38E1-4175-9A76-4CBE4A992146} => D:\Nowy folder (2)\GameforgeLive\GameforgeLive.exe Task: {25D956A7-6C30-4398-AF82-B2EBC31F9D95} - System32\Tasks\e-pity2015a_styczen => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity2015\Assets\signxml.exe Task: {2C43BD74-830C-4DDC-ADA4-73FD74E09524} - System32\Tasks\{851B85FA-CB50-4692-BE26-EB9549D53761} => D:\Nowy folder (2)\GameforgeLive\GameforgeLive.exe Task: {502EC042-098B-437E-A80E-F42E08B20659} - \ThunderMaster -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {510AE649-A02C-4B72-B3B5-6B5370FD8440} - System32\Tasks\{3195DC96-2E9F-4309-93F0-1083C784CD23} => pcalua.exe -a C:\Users\niko\AppData\Local\Roblox\Versions\version-f8254f342fd444a6\RobloxStudioLauncherBeta.exe -c -uninstall Task: {53198E04-55AD-45BA-8336-D93D73FD3411} - System32\Tasks\{C0C59267-7C3A-46B2-8F87-330853D1BF50} => D:\Nowy folder (2)\GameforgeLive\GameforgeLive.exe Task: {5B109931-79AB-40D5-AC58-5D28A3D3D91D} - \nikoXystusDecibelsV2 -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {5DD4BE8F-4919-4FC4-BFD8-E76798A62429} - System32\Tasks\{45EFBA1A-31DF-4992-A6AA-F81BD92A906A} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\EasyHotspot\uninstaller.exe" -d "C:\Program Files (x86)\EasyHotspot" Task: {77918E54-4A7C-4539-AAF7-66F2B70375DA} - System32\Tasks\{DB03BAE8-4EA8-4920-966E-EBB715F48D92} => pcalua.exe -a "D:\Games\Might &amp; Magic - Heroes 7\_Redist\dotnetfx35.exe" -d "D:\Games\Might &amp; Magic - Heroes 7\_Redist" Task: {803CF758-E803-4AC7-97A6-D2E521FF9C1A} - \{0D7F7E47-0E0B-0E7D-0C11-0A7F7D0D110E} -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {A43D0E55-D516-4B2F-AA09-2D1A74F0CD8A} - System32\Tasks\{52788278-E553-4B24-985A-0655F5844E53} => pcalua.exe -a "D:\Games\Might &amp; Magic - Heroes 7\_Redist\vcredist_x64_2010_sp1_x64.exe" -d "D:\Games\Might &amp; Magic - Heroes 7\_Redist" Task: {A8BB2116-697F-4C5A-908D-F016EF8A4063} - System32\Tasks\e-pity2015a_kwiecien => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity2015\Assets\signxml.exe Task: {AF59DB08-31CE-4276-B638-50A896C70ADC} - System32\Tasks\Uwewbiut => C:\PROGRA~1\Kajajugt\Eiomu.bat <==== UWAGA Task: {E66DAEA6-FD5C-4D48-8CFD-DE9AD8BCEB30} - System32\Tasks\{7FA15CCF-B939-4EF8-BCD8-6902EE8842D1} => pcalua.exe -a "C:\Program Files (x86)\EasyHotspot\uninstaller.exe" -d "C:\Program Files (x86)\EasyHotspot" Task: {E8FF351D-ECD4-4657-9BB9-FF2A1FDE9093} - System32\Tasks\PPTAssistantNotifyTask_niko => C:\Users\niko\AppData\Local\PPTAssist\notify.exe <==== UWAGA Task: {F726BD4B-550C-4C21-AF5F-EC87BA1CC3B7} - System32\Tasks\PPTAssistantUpdateTask_niko => C:\Users\niko\AppData\Local\PPTAssist\assistupdate.exe <==== UWAGA Task: {F796B354-1F87-4037-8A01-24483F1B27F7} - System32\Tasks\CMEClient => C:\Program Files (x86)\ChallengeMe.GG Client\ChallengeMeClient.exe Task: C:\Windows\Tasks\PPTAssistantNotifyTask_niko.job => C:\Users\niko\AppData\Local\PPTAssist\notify.exe <==== UWAGA Task: C:\Windows\Tasks\PPTAssistantUpdateTask_niko.job => C:\Users\niko\AppData\Local\PPTAssist\assistupdate.exe <==== UWAGA MSCONFIG\startupfolder: C:^ProgramData^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^Update Notifier.lnk => C:\Windows\pss\Update Notifier.lnk.CommonStartup MSCONFIG\startupreg: QQPCTray => "C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCTRAY.EXE" /regrun /qqrepair MSCONFIG\startupreg: Discord => C:\Users\niko\AppData\Local\Discord\app-0.0.296\Discord.exe MSCONFIG\startupreg: spoolsv => D:\Program Files\svchost\spoolsv.exe C:\Windows\pss\Update Notifier.lnk.CommonStartup C:\Users\niko\AppData\Local\Discord C:\Program Files (x86)\Tencent D:\Program Files\svchost FirewallRules: [{A07CF0D2-FEFA-46BE-B1F4-6EC02035AD21}] => (Allow) C:\Users\niko\AppData\Roaming\UPUpdata\download\MiniThunderPlatform.exe FirewallRules: [{E7D389CF-FBF1-4824-8AA0-DEDF332F248A}] => (Allow) C:\Users\niko\AppData\Roaming\UPUpdata\download\MiniThunderPlatform.exe FirewallRules: [{D14D39F1-E096-4489-85F1-5891E4FC23D3}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCmgrInstallGuide.exe FirewallRules: [{0AE22A51-C6E5-438A-85A9-BA8356733CAB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCTray.exe FirewallRules: [{AE7EE5E4-8BFC-4819-BA54-8CA284F240E2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCMgr.exe FirewallRules: [{F267C2DC-9480-464E-9F06-A9816977D01F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCRTP.exe FirewallRules: [{93088982-155B-4D10-896D-45BF0E982C15}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QMDL.exe FirewallRules: [{F276B2C2-DD21-4A58-B833-965518620C69}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\bugreport.exe FirewallRules: [{30DBEB07-BEDF-43CA-AB42-8F185EB18272}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCFileOpen.exe FirewallRules: [{4334EADA-C6DA-4A56-BAC8-7C51B6C985D7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCLeakScan.exe FirewallRules: [{F0D5BEBD-A670-4761-9909-EFFAA1DA00E4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPConfig.exe FirewallRules: [{D2A1AEFF-E827-4853-B129-0D142D676102}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCSoftMgr.exe FirewallRules: [{D8449327-B823-4A33-AACE-03CE101DAFED}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\plugins\QMNetMon\QQPCNetFlow.exe FirewallRules: [{D4455FFD-F06B-43F9-9F56-946A7B05D79E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCBTU.exe FirewallRules: [{A542F4DA-88B6-47ED-8FC4-C2D518CC1CE9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCClinic.exe FirewallRules: [{ADC1E2FF-0261-4CE0-AA3B-AA0530A24A50}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCLaunch.exe FirewallRules: [{266D8323-9BF1-4CFF-8CCF-040B04867EC0}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QMUpdate\QQPCMgrUpdate.exe FirewallRules: [{50AF1D86-2EB2-44D1-BA33-67FEBF06D203}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCSoftGame.exe FirewallRules: [{B5C1C58A-D9CC-417D-A190-AD0FBBC5FBCD}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCSysOptimize.exe FirewallRules: [{EACAC35E-FCDF-4A4B-B24D-086A9DF2A8D4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCUpdateAVLib.exe FirewallRules: [{FFA3930C-055E-453B-ADDB-6C84066D271C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQRepair.exe FirewallRules: [{90CE8116-A15E-43CE-A004-AC93102040D7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\Uninst.exe FirewallRules: [{FC08F1C4-B46A-40C7-A6D4-E1B6C67FD38B}] => (Allow) C:\program files (x86)\common files\tencent\qqdownload\130\bugreport_xf.exe FirewallRules: [{C9600742-B458-4882-8778-D3F43AFC2A2D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QQPCPatch.exe FirewallRules: [{260016EE-A272-42EB-981A-578257FD28A4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\TpkUpdate.exe FirewallRules: [{E5192719-7200-4AC4-901E-3BE3292A46DE}] => (Allow) C:\program files (x86)\common files\tencent\qqdownload\130\tencentdl.exe FirewallRules: [{3046AD49-8EB6-4333-9C9A-C145E6A11210}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QMRouterMgr.exe FirewallRules: [{A0B7F9A2-45E6-48DB-A176-AA334E878F81}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QMAccountProtection.exe FirewallRules: [{04CB9434-21F2-440C-BE6D-7A9560924039}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Tencent\QQPCMgr\11.4.17339.217\QMAdBlock.exe FirewallRules: [TCP Query User{7F808C34-7792-4B7F-B327-9489F15BE42D}C:\users\niko\appdata\local\apps\2.0\9hey4573.ov2\qom0zbzc.3wl\leve..tion_3af41edd49c109a3_0000.0009_68082bad8b8cd4e1\tools\aria2-1.16.3-win-32bit-build1\aria2c.exe] => (Allow) C:\users\niko\appdata\local\apps\2.0\9hey4573.ov2\qom0zbzc.3wl\leve..tion_3af41edd49c109a3_0000.0009_68082bad8b8cd4e1\tools\aria2-1.16.3-win-32bit-build1\aria2c.exe FirewallRules: [UDP Query User{8711B9F0-CFE3-4820-8646-5539D011B9C9}C:\users\niko\appdata\local\apps\2.0\9hey4573.ov2\qom0zbzc.3wl\leve..tion_3af41edd49c109a3_0000.0009_68082bad8b8cd4e1\tools\aria2-1.16.3-win-32bit-build1\aria2c.exe] => (Allow) C:\users\niko\appdata\local\apps\2.0\9hey4573.ov2\qom0zbzc.3wl\leve..tion_3af41edd49c109a3_0000.0009_68082bad8b8cd4e1\tools\aria2-1.16.3-win-32bit-build1\aria2c.exe FirewallRules: [{42C1E54F-127A-484C-BCC6-C2426FEE3A8E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\LuDaShi\ComputerZTray.exe FirewallRules: [{197E8623-B5DB-4484-83A6-5D62C0AEC5B7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\LuDaShi\ComputerZTray.exe Hosts: EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

Fixlog.txt (32,5 KB)
FRST.txt (38,9 KB)

Skoro nie masz czasu zresetować, to może reinstaluj system zamiast marnować mój czas na forum.

Przepraszam cię.
Fixlog.txt (31,1 KB)
FRST.txt (31,6 KB)
Teraz powinno być wszystko dobrze :frowning:

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

C:\Users\niko\AppData\Local\AvgSetupLog C:\Users\niko\AppData\LocalLow\Temp DeleteQuarantine:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST

Zrobiłem wszystko tak jak mi napisałeś lecz dalej wyskakuje ten komunikat.

W takim razie problem nie ma związku z wirusami.
Kliknij prawym na instalatorze i wybierz Uruchom jako administrator.
Poza tym Avast z jakiegoś powodu nie działa prawidłowo, bo nie uruchamiają się usługi od tego programu.
Sprawdź po odinstalowaniu Avasta:
Jak odinstalować Avast Antivirus przy pomocy Narzędzia do odinstalowania

Niestety w dalszym ciągu nie działa :frowning:
Próbowałem sprawdzić pliki systemu poprzez komendę sfc /scannow i wyskoczył taki oto komunkat
’‘Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie może uruchomić usługi naprawczej’’.

Nie wiadomo dlaczego masz taki problem.
W linku poniżej ktoś napisał, że przyczyną były uprawnienia do dysków:

[quote]…wystarczyło do wszystkich dysków dodać mnie i dać pełną kontrolę (nie chodzi o klucze rejestru, chodzi właśnie o dyski) i zaskoczyło.
http://www.fixitpc.pl/topic/31635-błąd-podczas-tworzenia-klucza-rejestru-i-z-visual-cwindows-update/[/quote]

A czy mógłbyś mi napisać jak to zrobić ?

http://www.fixitpc.pl/topic/55-przyznawanie-kontroli-dla-plikow-i-folderow/

Dalej nie działa eh no cóż chyba trzeba zrobić formata. Dziękuje za pomoc i życzę Wesołych Świąt

Sprawdziłeś czy masz uprawnienia do tego klucza Uninstall?
Ewentualnie możesz spróbować Reset Registry Permissions:
http://www.majorgeeks.com/files/details/tweaking_com_reset_registry_permissions.html

Jakieś 2 godziny temu system startował tylko w trybie awaryjnym poza tym już zrobiłem formata. Dzięki że próbowałeś mi pomoc :smile:

Na przyszłość: nie używaj wynalazków do czyszczenia rejestru systemu. Jest to ZBĘDNY i niebezpieczny zabieg. Sam MS odradza używania tego typu narzędzi “optymalizacyjnych”. Podejrzewam, że złapałeś jakieś syfy z sieci, a dodatkowo CCleaner albo inny program rozwalił DISM a dodatkowo popsuły się uprawnienia przez Avast. TYLKO ESET!oneoneone111. :blush:

@killes15