Zestaw komputerowy do 4000 do gier i filmów

Witam chciałbym prosić o pomoc w skompletowaniu sprzętu, dokładnie chodzi mi o PC + monitor/telewizor(27/32cale fullhd) w budżecie 4000zł sprzęt ten ma służyć do gier i filmów oraz operować sporą pamięcią ze względu na pracę do której będzie wykorzystywany. Jestem zielony w sprawach PC bo od dłuższego czasu kożystam z laptopów jednak chciałem spowrotem przeskoczyć na dobrą skrzynkę liczę na pomoc :smile:

Czy do filmów będzie Ci potrzebny napęd czy raczej tylko online?

Napęd nie jest mi niezbędny

Pierwszy zestaw oparty o Ryzen

Po edycji wyszło 4100. Jedynie gdzie można obciąć to na procesorze do RYZEN 1500X, ale to już dwa rdzenie mniej, taniej o 200 zł. Pamieci do Ryzenów najlepiej mieć jak najszybsze więc tego bym nie polecał zmieniać, zresztą do pracy lepiej mieć więcej szybszej pamięci

Drugi, oparty o Intel. Musze oczywiście wspomnieć, że ta wersja podstawki przez Intela została porzucona i jedynie możesz wymienić w przyszłości procesor tylko z serii 7, gdzie RYZEN i jego chipset B350 będą obsługiwały procesory następnej generacji. Niestety Generacja 8 jeszcze nie wyszła, a raczej wersje ze średniego segmentu dopiero za pół roku.

Wybacz, że daję screeny, ale jestem nie na swoim komputerze, a nie pamiętam hasła do konta by Ci gotowy koszyk wysłać.

Daję tak szybkie pamięci, bo zakładasz pracę w programach 2D, a tam większa ilość szybszej robi swoje.

EDIT.

Matko. Zapomniałem o dyskach!

EDIT 2

Już są!

dzięki wielkie poczytam i się odezwę

Poczekałbym cierpliwie na płyty pod i5-8400 i pod niego złożyłbym zestaw. RAM CL14 jest osiągalny w podobnym budżecie. Grafikę minimum 1060 3GB w dobrej cenie bym poszukał.